Fandom

Pokepèdia

Pansage de Mill

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pansage és el primer Pokémon que Mill va donar a conéixer.

Història Edit

EP665 Pansage i Mill.jpg

Mill al costat de Pansage al Gimnàs Pokémon de Ciutat Gres.

Pansage apareix per primera vegada en l'episodi 665, on Ash havia reptat als líders del gimnàs de Ciutat Gres, el seu últim enfrontament per a guanyar la medalla era amb Mill, ja que estava en empat al guanyar-li al Pansear de Zeo i haver perdut davant el Panpour de Dacsa. En la batalla, Pansage s'enfronta contra l'Oshawott d'Ash, on va demostrar ser un Pokémon àgil en combat esquivant la majoria dels atacs que Oshawott li llançava, i mentre ell l'anava atacant amb els seus atacs a Oshawott. Després que Oshawott finalment perdés la por a la batalla, aquest utilitza el seu atac Conquilla fil, deixant afeblit a Pansage, convertint a Ash en el guanyador de la batalla i la medalla del gimnàs.

En l'EP699, Mill utilitza a Pansage en una batalla d'entrenament contra Iris i el seu Axew, perquè Axew pogué guanyar una mica d'experiència en les batalles. A pesar que Pansage va reduir la intensitat dels seus atacs, Axew va ser danyat pels seus atacs. La batalla va acabar quan Axew va utilitzar fúria drac, i com no estava perfectament desenvolupat, va fer que esclatara tot al seu al voltant.

En l'EP671, és utilitzat perquè usara el seu moviment excavar, perquè pogueren trobar a un grup d'uns Dwebble que estaven buscant Mill i els altres. Va ser ferit accidentalment per un Dwebble que estaven tractant d'ajudar, i com aquest estava espantat, va llançar una pedra que va colpejar a Pansage, Dwebble es va disculpar pel succeït i va formar una gran amistat amb els pokémon. Per la nit va emmalaltir després del colp a causa de la lesió que havia provocat la pedra en el seu cap, Iris li va preparar un medicament amb herbes, el qual va fer que es guarí ràpidament. A l'endemà ajuda a Mill i a Dwebble a aconseguir la closca de Dwebble, que va ser furtada pels altres Dwebble. Al final de l'episodi se sentia molt feliç ja que Mill va decidir capturar a Dwebble.

En l'EP679 participa en la batalla contra Borgonya, on lluita contra Sawsbuck, que va derrotar després d'haver-lo confós amb una sèrie d'atacs, sense ser colpejat, donant-li la victòria a Mill i demostrant ser un Pokémon molt poderós, més del que Iris i Ash pensaven.

En l'EP686, s'aprecia que Pansage té habilitats per a nedar quan Mill ho utilitza per a capturar un Basculin salvatge en un concurs de pesca. Després és usat per a detenir al Team Rocket quan furten els Pokémon dels participants.

En l'EP695 va ser enverinat al costat dels altres Pokémon per uns Foongus salvatges, no obstant això és guarit al final de l'episodi gràcies als esforços d'Oshawott.

En l'EP700 ajuda a Luke amb la seva pel·lícula "La llegenda del cavaller Pokémon" sent un dels principals antagonistes de la pel·lícula al costat de Mill, fent el paper del brètol al costat del seu entrenador. Més tard, quan l'Equip Rocket furta la Zorua de Luke canvia de paper i ajuda a salvar-la.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori