Fandom

Pokepèdia

Pansear

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pansear
Imatge de Pansear
#513 Pansear
バオップ (Baoppu)

Pein-sier
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Ardent
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Gola
Mar flamesDW
Pes: 11,0 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Pansear
Crit: noicon
Ítems: Cap

Pansear és un Pokémon de tipus foc introduït en la cinquena generació. Evoluciona a Simisear. Forma part del Trio de micos juntament amb Pansage i Panpour.

Etimologia Edit

El seu nom pot provenir de pan (el gènere dels ximpanzés) i sear (cremada) o d' ear (orella).

Biologia Edit

Forma part de el trio de micos, juntament amb Pansage i Panpour. Aquest Pokémon té aspecte de mico i el seu cos és de color roig i groc, viu en les grans copes dels arbres de selves i boscos que hi ha als peus de les muntanyes, també poden viure en coves molt extenses i fosques. En els seus dos hàbitats és molt difícil de veure en estat salvatge, ja que són molt ràpids i s'amaguen amb facilitat. Aquests Pokémon viuen en bandades de 30 a 50 individus.

S'alimenta de baies, en la seua majoria les més seques, i també de menuts animals, com aus i peixos. En un estudi, una colla cuinava amb el seu foc el que caçaven. És un Pokémon amb molta energia, cosa que es demostra tant en estat salvatge com quan és capturat.

Quan s'empipa, la temperatura de la borla en el seu cap puja a més de 300 graus. Torra baies en la borla per a menjar-se-les. També sol viure amb Pansage i Panpour, ja que per naturalesa es podia dir que els membres Trio de micos són diferents races d'una mateixa espècie.

En les tribus del Trio de micos tots s'ajuden entre si per a un perfecte equilibri, ja que cada espècie del Trio de micos no usa molt sovint un dels seus sentits.

Fisiologia Edit

Té l'aspecte d'un mico i el seu cos és de color roig i groc. En la punta de la seva cua té la forma d' una menuda flama com si fóra una vela encesa.

Alimentació Edit

Mengen baies seques i petites animals que cacen, aquests alhora els cuinen abans de menjar-los.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Pansear Pansear Pansear Pansear

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori