Fandom

Pokepèdia

Pawniard

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pawniard
Imatge de Pawniard
#624 Pawniard
コマタナ (Komatana)

[pó.ni.ard]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Tall
Tipus: Tipus sinistre.gif Tipus acer.gif
Habilitat: Competitiu
Focus intern
PressióDW
Pes: 10,2 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Pawniard
Crit: noicon
Ítems: Cap

Pawniard és un Pokémon de tipus sinistre/acer introduït en la cinquena generació. És la preevolució de Bisharp.

Etimologia Edit

El seu nom ve de les paraules en anglès pawn (peó) i yard (acorralar). Altra interpretació del seu nom és que pot estar basat en la paraula "Poniard" que significa punyal.

Pot ser que el seu nom en japonès provinga de la paraula Katana (un tipus de sabre usada pels samurais de la cultura japonesa) a causa de les múltiples fulles que té en el cos.

El seu nom francès, Scalpion, ve de les paraules Scalpel (escalpel, bisturí) i Pion (peó).

Biologia Edit

Malgrat la seva menuda grandària, és molt fort en batalla a causa del seu caràcter i a les seves poderoses fulles, fetes d'un acer que està tan afilat que talla qualsevol cosa. Aquests Pokémon usen les afilades fulles repartides per tot el seu cos com la seva principal arma en combat i són el seu mitjà de subsistència en la vida a l'aire lliure. Normalment se'ls veu en estat natural en grup, sota les ordres d'un Bisharp dominant. Solen caçar acorralant a la seva presa, a la qual s'aferren i mai deixen fugir. Una vegada que la seva víctima està reduïda, li correspon a Bisharp dominant assestar el colp de gràcia. A causa del constant ús de les seves afilades fulles, Pawniard ha d'estar afilant-se-les molt sovint. Per a aquesta tasca, se serveix de de riu. Solien ser usats en castells juntament amb la seva evolució per a defensar el feu.

Normal Esquena
Pawniard Pawniard Pawniard Pawniard

Evolució Edit

Pawniard evoluciona a Bisharp en el nivell 52. Bisharp no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori