Fandom

Pokepèdia

Periòdic Local Pokémon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Periòdic Local Pokémon.png

Exterior del Periòdic Local Pokémon.

El Periòdic Local Pokémon (Pokémon News Press en anglès, ポケモンしんぶんしゃ Companyia Periòdic Pokémon en japonès) de Sinnoh s'imprimeix en una petita casa situada en Poble Assossec, al costat de el centre Pokémon.

Hi ha un cartell a l'entrada que diu que se cerquen caçadors de Pokémon. La primera vegada que entres et dirà que estàs contractat. Les altres vegades et dirà que vol un Pokémon para veure'l. Aquest sempre serà un que ja estiga registrat en la teva Pokédex com albirat. Hauràs de capturar-lo o agafar-lo de el PC si ja ho tens i posar-lo en el teu equip, dóna igual la posició en el qual ho poses. Després de tornar, ho examinarà i et donarà com premi tres tipus de Poké Balls de qualsevol tipus (llevat de la Màster Ball, Honor Ball, Safari Ball, Parc Ball i Glòria Ball). Després et dirà que li has estat de gran ajuda.

Cada dia et dirà que busques un Pokémon distint. Si no lliuraments el qual t'ha demanat, dirà que no passa res i podràs cercar altre.

Truc Edit

Si vols que et demane un Pokémon que ja tingues, per a facilitar l'obtenció del premi, és possible realitzar el següent truc. Desa la teva partida abans de parlar amb ell per primera vegada en el dia. Després, et demanarà un Pokémon, si no disposes d'ell, n'hi ha prou amb reiniciar la consola. Ara et demanarà altre Pokémon, no obstant, si guardes després de parlar amb ell, el Pokémon ja es mantindrà fins que acabe el dia. També es podria modificar la data de la consola i així poder lliurar-li més Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori