Fandom

Pokepèdia

Pichu

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pichu
Imatge de Pichu
#172 Pichu
ピチュー (Pichu)

/'pi.ʧu/ [pí.chu]
J:021 · H:155 · S:103 · K:

Informació
Espècie: Ratolí
Tipus: Tipus elèctric.gif
Habilitat: Elect. estàt.
ParallampsDW
Pes: 2,0 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Groc
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Pichu
Crit: noicon
Ítems: Baia Aronja (5%)

Pichu és un Pokémon nadó del tipus elèctric, introduït en la segona generació. És la preevolució de Pikachu.

Etimologia del nomEdit

El seu nom és similar al de Pikachu, sense la síl·laba central ka, formant el que seria un diminutiu de Pikachu.

En el còmic Pokémon Special el seu nom és donat per ser la cria dels Pikachu de Red (Pika) i Yellow (Chuchu), prenent les primeres síl·labes Yellow l'anomenen Pichu.

Biologia Edit

EP181 Pichu (5).png

Diversos Pichu en el seu estat salvatge.

Pichu té una pell de color groc crema, amb les galtes de color rosa, una cua curta de color negre i orelles grans, amb les vores de color negre. La seva menuda grandària pot despistar a qualsevol entrenador novençà, però pot paralitzar fins i tot a humans adults. Malgrat això, té una important quantitat de depredadors, com Ariados, Trapinch (i les seves evolucions) o Ekans, Arbok i Seviper.

L'energia elèctrica que es concentra en les seves petites galtes és molt forta i igual que Pikachu l'electricitat que s'emmagatzema en aquestes és conduïda cap a la seva cua, la qual és molt curta i per aqueixa raó sol fer-se malbé a si mateix ja que l'energia elèctrica no és conduïda correctament, pel que, si usés tro, acabaria afeblint-se, però açò no passa en els videojocs. Pichu es carrega d'electricitat més fàcilment els dies turmentosos que quan l'aire és sec. De fet, un pot escoltar el so de l'electricitat estàtica en les galtes d'aquest Pokémon.

Quan aquest Pokémon es diverteix, pot descarregar electricitat en conjunt, creant una pluja d'espurnes. En eixe cas, el Pokémon començarà a plorar a l'espantar-se amb el seu brillant espectacle. Pichu no té molta habilitat en l'emmagatzematge d'electricitat, i moltes vegades l'allibera sense voler quan està feliç o quan és espantat. Qualsevol classe d'esglai o xoc causarà que descarregue energia espontàniament. Si Pichu és molt jove i durant una batalla llança un atac elèctric, és comú que es faça mal, doncs a diferència dels seus congèneres evolucionats, manca de resistència per a aguantar la seva pròpia energia.

Hàbitat Edit

Pichu viu en boscos abundants d'aigua, on hi ha moltes pomeres i baies, juntament amb les seues formes evolucionades Pikachu i Raichu, aquests són molt custodiats pels seus pares i per eixa raó no és molt comú trobar a un en estat salvatge.

Dieta Edit

Pichu s'alimenta de pomes que pengen dels arbres de la mateixa forma que Pikachu. Perquè caiguen solta descàrregues, però de vegades és ell qui acaba paralitzat. En cas de no trobar baies menjaran menudes bestioles com Caterpie, clar que seran primer triturats pels seus pares.

Altres aparicions Edit

En l'anime Edit

Debut
Pichu
EP178 (CAT-VAL/EUA)
Charmaine té una gran plantació de pomeres, però, pel que sembla, algú li furta les seues pomes. És un grup de petits Pichu, que no tenen altra forma d'aconseguir aliment, ja que la fruita salvatge dels boscos escasseja. Charmaine ho comprèn, però no és viable per al seu negoci. No obstant, al final Charmaine troba l'equilibri entre ambdues parts. Els Pichu l'ajudaran a protegir l'hort, i ella a canvi els deixarà menjar les pomes que vulguen.
Pichu
EP451 (CAT-VAL/EUA)
És un dels Pokémon que apareixen breument en la primera ronda del Gran Festival de Kanto.
Pichu
EP536 (CAT-VAL/EUA)
Article principal: Pichu de Sho
Sho, un entrenador que compta amb un Pichu i un Raichu, s'interessa per el Pikachu d'Ash per a poder completar la família evolutiva, però per descomptat, Ash s'ho nega rotundament.
Pichu
EP546 (CAT-VAL/EUA)
Tres Pichu formen part de la família del senyor Backlot. Viuen amb ell en la seva mansió i els encanta jugar amb el jardí.
Pichu
EP652 (CAT-VAL/EUA)
Un Pichu emmalalteix després de rebre un atac de punta de pica nociva d'un Tentacruel salvatge per a salvar a Normajean.
Pichu
EE03 (CAT-VAL/EUA)
Els Germans Pichu no solament han fet la seva aparició en aquest especial sinó que també han aparegut en diversos capítols de les cròniques Pokémon entre altres.
Pichu
EE05 (CAT-VAL/EUA)
En el especial Plantilla:EE, Pichu és segrestat per Skarmory, quan n'intentava anar, junt amb els protagonistes, a rescatar al seu germà Pikachu.
Pichu
EE08 (CAT-VAL/EUA)
Pichu apareix en aquest especial basat en el videojoc Pokémon Ranger: Traços de Llum quan el ranger Verán es troba en la platja d'una illa. Pichu l'observa i és capturat pel capturador ranger. És conegut com Pichu kelele a causa del instrument musical que duu amb si.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori