Wikia

Pokepèdia

Pidgeotto

Discussió0
1.028pàgines en
aquest wiki
Pidgeotto
Imatge de Pidgeotto
#017 Pidgeotto
ピジョン(Pijon)

/pid.lle.oto/ [pid.lle.óto]
J:011 · H: · S:

Informació
Espècie: Ocell
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Vista linx
Tombs[1]DW
Pes: 30,0 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Pidgeotto
Crit:
Ítems: Cap
Pidgeotto és un Pokémon introduït en la primera generació. És de tipus normal/volador i la forma evolucionada de Pidgey.

EtimologiaEdit

El seu nom prové de pidge, que significa colomí. Otto pot arribar a ésser per Otto Finsch, que va ser un naturalista i explorador alemany amant de les aus, encara que és només una especulació.

BiologiaEdit

Els Pidgeotto són aus grans, potser basades en les àguiles pescadores i els esmerla o falconet, amb talons afilats, una cua de plomes roges i grogues, així com una cresta roja en el seu cap. És bastant semblança a la seva evolució final, Pidgeot. La diferència entre els dos és que les plomes en el cap de Pidgeot són més llargues que les de Pidgeotto, Pidgeot és molt més gran i les plomes de la seua cua són ara solament de color taronja.

A diferència de Pidgey, els Pidgeotto són extremadament territorials, generalment en un àrea gran amb els seus nius construïts en el centre. Plens de vitalitat, constantment vigilen el seu territori, castigant despietadament amb Bequerada i Esgarrapada als intrusos. Vola en cercles mentre caça, i pot fixar-se en els moviments de les seves preses en terra sense importar l'alt que vole. Pidgeotto llavors ataca amb els seus afilats talons i càrrega a la seva presa, incloent Exeggcute i Magikarp, de tornada al seu niu.

Al contrari que la seva preevolució, Pidgey, és un Pokémon perillós, pel que es requereix extrema precaució a l'hora d'acostar-se a ells.

Aquest Pokémon habita generalment en zones boscoses. Se li pot veure en zones elevades o en les branques dels arbres. Pidgeotto s'alimenta de cucs i cucs, també de Caterpie que són un tipus de cuc.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Pidgeotto Pidgeotto Pidgeotto Pidgeotto

EvolucióEdit

Pidgey evoluciona a Pidgeotto en el nivell 18 i a Pidgeot en el nivell 36.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat tombs va ser afegida a partir de la quarta generació .

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori