Wikia

Pokepèdia

Pidgey

Discussió0
1.040pàgines en
aquest wiki
Pidgey
Imatge de Pidgey
#016 Pidgey
ポッポ (Poppo)

[Pid.yi]
J:010 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Pardalet
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Vista linx
Tombs[1]
PlantacaraDW
Pes: 1,8 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Pidgey
Crit:
Ítems: Cap

Pidgey és un Pokémon introduït a la primera generació. És de tipus normal/volador. És l'equivalent a Hoothoot, Taillow i Starly en altres generacions. També és un dels Pokémon salvatges que apareixen en les primeres rutes.

EtimologiaEdit

El nom de Pidgey prové de la paraula anglesa pidge (colomí), la "y" pot indicar la seva petitesa.

O també pot derivar de la combinació de les paraules pigeon (colom) i budgie (periquito, canari).

BiologiaEdit

Pidgey és un dels Pokémon més comuns ja que es troba sempre en qualsevol lloc. Sol estar en esbarts liderats principalment per un Pidgeot. Són de naturalesa amistosa i bastant valents. Aquests Pokémon són calmats, i atraure la seva atenció és relativament fàcil. Per exemple, quan escolten una bella melodia solen detindre's a escoltar-la.

En els llocs on habiten Pidgey sempre se'ls veu pertot arreu, però el seu hàbitat veritable sempre sol ser algun bosc, on poden trobar aliment fàcilment i estar segurs.

Pidgey és molt recomanat per als entrenadors novençans pel fàcil que resulta atrapar-lo, a més de la seva docilitat i la seva fàcil criança, també molts ho atrapen en les primeres instàncies del viatge pel poder de la seva última evolució, Pidgeot.

Els Pidgey són des de fa molt de temps un dels Pokémon més domesticats per l'home. Són emprats com missatgers per a les curtes distàncies, ja que no resisteixen viatges molt llargs, i fins i tot com ajudants en trucs de màgia.

Com és comú en les aus, Pidgey busca aliment per terra. Encara que de vegades també caça menuts cucs.

FisiologiaEdit

Pidgey és un ocell Pokémon de color marró i crema, i amb un petit bec i potes fortes. El seu aspecte i colors s'assemblen als d'un teuladí.

Les ales curtes i robustes de Pidgey li ajuden a volar amb facilitat entre les branques dels arbres, agitant-les ràpidament provoca ràfegues de sorra i fins i tot petits tornats. El seu bec curt i afilat és molt útil per a atrapar cucs, com Caterpie o Wurmple, les seves preses principals.

HàbitatEdit

Pidgey és un Pokémon molt comú; resulta molt fàcil trobar-lo entre els arbres del bosc i també en les ciutats, on fa el seu niu en les teulades. Sol romandre amagat en zones d'herba.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Pidgey Pidgey Pidgey Pidgey

EvolucióEdit

Pidgey evoluciona a Pidgeotto en el nivell 18 i a Pidgeot en el nivell 36.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat tombs va ser afegida a partir de la quarta generació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori