Wikia

Pokepèdia

Pidove

Discussió0
1.055pàgines en
aquest wiki
Pidove
Imatge de Pidove
#519 Pidove
マメパト (Mamepato)

[Pi.daf]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Colom
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Plantacara
Afortunat
RivalitatDW
Pes: 2,1 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Pidove
Crit: noicon
Ítems: Cap

Pidove és un Pokémon de tipus normal/volador introduït en la cinquena generació. És l'equivalent a Pidgey, Hoothoot, Taillow i Starly en les altres generacions. És un dels primers Pokémon a aparèixer en les primeres rutes de Tessèlia. És la preevolució de Tranquill i primera fase evolutiva d'Unfezant.

EtimologiaEdit

El seu nom occidental prové de les paraules angleses "pigeon" (colomí) i "dove" (colom).

El nom de la seua espècie, こばと, ve de "こ" que significa xiquet, i "はと", colom, pel que es tracta d'una criatura de coloma o colomí.

El seu nom francès, Poichigeon, ve de les paraules pois chiche (cigrons) i pigéon (colomí).

BiologiaEdit

Està basat en un colom. Té un disseny d'un cor en la cara damunt del seu bec i en el seu abdomen, tal vegada represente la seva habilitat, plantacara (en japones cor colom).

Es troben en esbarts per a així no ser atrapats per entrenadors; aquesta estratègia resulta molt eficaç. És un Pokémon fidel amb el seu entrenador, i molt afectuós amb ell. Es diu que quan un Pidove acaba lesionat, altres Pidove els auxilien, i arribaran el més ràpid que puguen. Els seus esbarts solen estar comandats per la seva última evolució, Unfezant, uns Pokémon que solen ser estrictes.

El seu plor és molt fort i no els agraden les coses brillants. Sol confondre's amb les ordres complicades.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Pidove Pidove Pidove Pidove

Evolució Edit

Pidove evoluciona a Tranquill en el nivell 21. Tranquill evoluciona a Unfezant en el nivell 32. Unfezant no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori