Wikia

Pokepèdia

Pignite

Discussió0
1.028pàgines en
aquest wiki
Pignite
Imatge de Pignite
#499 Pignite
チャオブー (Chaobuu)

[Chao-bu]
J:– · H: · S:

Informació
Espècie: Porc foc
Tipus: Tipus foc.gif Tipus lluita.gif
Habilitat: Mar flames
SèuDW
Pes: 55,5 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Pignite
Crit: noicon
Ítems: Cap
Pignite (en japonès チャオブー Chaobuu) és un Pokémon de tipus foc/lluita introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Tepig.

EtimologiaEdit

El seu nom japonès prové de 豚 buta (porc) o ブー (oink, so onomatopeic del porc) i chao podria ésser de chaos caos que significa desordre

BiologiaEdit

Un Pignite calfant abans d'una batalla.
SphelalAdded by Sphelal

Quan Tepig aconsegueix arribar a dominar les tècniques de lluita bàsica, pot evolucionar a Pignite. Els Pignite mai abandonaran un combat degut al fet que els encanta lluitar i són molt forts, poden arribar a sacrificar-se per l'entrenador o pels menuts Tepig que puguen trobar en el seu camí intentant protegir-los perquè tenen ganes de barallar i perquè són menuts i àdhuc no tenen la suficient força com per a barallar ells sols.

Quan va a llançar un atac tipus foc, la seva peluda cua passa de ser negra a roja; si es concentra massa a carregar les seves flames, la seva cua cremarà. Quan la flama en el seu cos es posa a cremar, la velocitat i dany dels seus moviments augmenta. Quan s'enutja també el seu foc es calfa. Pignite utilitza els aliments com combustible perquè el foc comence a cremar dins del seu ventre, si es troba en problemes bufa el fum des del seu interior.

FisiologiaEdit

És un porc de color taronja fosc, i com un detall de la seva pell té tons negres amb una mena de detalls d'or com els d'Infernape. Uns menuts ullals sobresurten de la seva mandíbula inferior. Podria estar basat en un lluitador de lluita lliure.

Normal Esquena
Pignite Pignite Pignite Pignite

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori