Fandom

Pokepèdia

Poble Blalliça

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Poble Blalliça o Poble Blaulliça (Dewford Town en anglès, ムロタウン Muro Town en japonés) es troba en una illa de Hoenn.

El seu nom prové de "Blau" i "lliça" (lluita, baralla, pel tipus de gimnàs). En ell es troba el segon gimnàs de la regió. Al nord està la Cova Granit, on reps la MO Centelleig.

Prop de la casa al nord hi ha un xic que pot canviar la frase de Poble Blalliça, el que és important quan es tracta d'atrapar a Feebas en la ruta 119.

Per a arribar a Poble Blalliça la primera vegada t'haurà de dur el Senyor Areng en el seu iot. Ací hauràs d'entrar a la Cova Granit per a trobar a Màxim Penyes i lliurar-li la carta, i posteriorment guanyar al líder del gimnàs d'aquest poble. Després de fer-lo podràs continuar fins a Ciutat Portual.

Gimnàs Blalliça Edit

Article principal: Gimnàs Pokémon de Poble Blalliça

A Blalliça hi ha un gimnàs Pokémon especialitzat en Pokémon de tipus lluita. El seu líder és Marcial. Per a derrotar als seus Pokémon serà més fàcil si s'usen Pokémon amb moviments de tipus volador o psíquic, que són efectius enfront del tipus lluita, o Pokémon de tipus fantasma que són immunes als moviments de tipus lluita. Sableye, un Pokémon de tipus fantasma, pot trobar-se en la Cova Granit.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori