Fandom

Pokepèdia

Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Or Cor i Plata Ànima.jpg

Pokémon Edició Or HeartGold yi Pokémon Edició Plata SoulSilver (Pokémon HeartGold version i Pokémon SoulSilver version en anglès, ポケットモンスター ハートゴールド i ポケットモンスター ソウルシルバー Poketto Monsutā Hāto Gorudo i Poketto Monsutā Souru Shiruba en japonès) són dos videojocs de Pokémon pertanyents a la quarta generació i són els remakes dels jocs de la segona generació, Pokémon Or i Plata.

NovetatsEdit

  • El primer Pokémon que portes en el teu equip et seguira, (com va passar a Pokemon Groc amb en Pikachu).
  • La Pantalla Tàctil passarà a tenir molta més importància en aquest jocs, per Guardar la Partida, utilitzar la motxilla, utilitzar el PokeGear, utilitzar la Pokédex, etc... Utilitzaràs la Pantalla Tàctil.
  • Podràs Assignar dos objectes en el Menú Tàctil, com la Bici i la Canya de Pescar.
  • El PokeGear ha sigut renovat completament.
  • Amb el PokeGear podràs buscar diferents Ones de Ràdio per tota la regió de Jotho i Kanto.
  • Podràs viatjar a Kanto a través de dues maneres, amb el Magnetotren i el SS Aqua.
  • Podràs capturar en Groudon i en Kyogre, en Groudon a l'Edició Plata Ànima i en Kyogre a Cor D'Or, tots dos al nivell 50.
  • Quan tingues en Groudon i en Kyogre en una sola Edició podràs capturar en Raycuaza, també al nivell 50.
  • A Jotho apareix el Pokethlon,on podràs fer fins a 9 Minijocs utilitzant els teus Pokémon.
  • A l'oest de Ciutat Olivera S'hi troba un nou Front de Batalla, segons sembla molt semblant al de Shinnoh.
  • Amb els jocs de Pokémon Or Cor i Plata Ànima regalaran un dispositiu anomenat PokeWalker, amb el que podràs capturar Pokémon, Buscar Objectes, etc...
  • Eusine, estarà present en aquestes dues Edicions.

Jotho i KantoEdit

JothoEdit

  • Front de Batalla: Al costat de Ciutat Olivera, es troba el Front de Batalla. Segons sembla és semblant al de Shinnoh.
  • Concurs de Captura de Bitxos:En el Parc Nacional, (a prop del Pokethlon) es troba aquest concurs que consisteix en capturar el Pokémon Bestiola més gran. Nomes es farà els dimarts, dijous i dissabtes.
  • Pokethlon: Al costat del Parc Nacional, s'hi troba aquest Edifici, un lloc on podràs jugar fins a 9 Minijocs junt amb els teus Pokémon.

KantoEdit

Argument i història Edit

Com el joc original, duus al teu personatge a través de Johto i Kanto. El Professor Elm et dóna a triar entre Chikorita, Cyndaquil o Totodile.

Chikorita Cyndaquil Totodile
Chikorita NB.png
Tipus planta
Cyndaquil NB.png
Tipus foc
Totodile NB.png
Tipus aigua

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori