Fandom

Pokepèdia

Pokémon Platí

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pokémon Platí (Pokémon Platinum en anglès; ポケットモンスタープラチナ Poketto Monsutā Purachina, Pocket Monsters Platinum en japonès) és la reedició del duo Pokémon Diamant i Perla. El 11 de maig va ser confirmat en la revista CoroCoro que a Japó es llançaria el joc Pocket Monsters Platí. Pocs dies després del seu llançament a Japó es van vendre al voltant d'un milió de còpies, convertint-se en el joc més ràpidament venut de la història per la Nintendo DS [1]. El 22 de Març de 2009 va eixir a la venda en Estats Units i a Europa va eixir el 22 de maig del mateix any.

Història Edit

Article principal: Guia de Pokémon Platí

En els jocs D/P ja es pot veure com és aquest joc, però conté millores. com el canvi dels gimnasos Prada i Cor i en la Muntanya Dura les ombres i boirines noves del Bosc Prada, el nou Món Distorsió... La trama principal d'aquest joc se centra en Giratina, doncs aquesta vegada l'Equip Galàxia intentarà crear un nou món sense saber que ja existia altre món cridat Món Distorsió que està sota el regnat del Pokémon Giratina. Aquesta vegada aquest equip haurà invocat a Palkia i a Dialga, pel que es podran capturar als dos duent les seves respectives esferes en la motxilla.

ReferènciesEdit

  1. Notícia a IGN.com

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori