Wikia

Pokepèdia

Home

Discussió13
1.055pàgines en
aquest wiki
Slowking.pngBenvingut a Pokepèdia!
El wiki sobre Pokémon que tots poden editar. Actualment, tenim 1.055 articles.

Avui és divendres 19 de desembre de 2014.
Què és Pokepèdia?
Pokepèdia és el wiki en català sobre Pokémon. Tenim l'objectiu de recopilar la major quantitat d'informació possible sobre els videojocs, el manga, l'anime i altres conceptes relacionats amb la sèrie.

Tothom pot editar i contribuir amb el seu granet de sorra, així que sent-te lliure! Actualment tenim 1.055 articles. Et recomanem llegir les pàgines d'ajuda i si tens qualsevol dubte preguntar-ho al fòrum o a un administrador.

Logotip oficial de Pokémon a occident.
Pokémon (també abreujat PKMN) és una franquícia multimilionària de videojocs de tipus RPG per a Game Boy, Nintendo DS, Nintendo 64, Nintendo GameCube, i Wii creada per Satoshi Tajiri el 1996.

El seu èxit va ser tal que va abastar altres camps de l'entreteniment com una sèrie d'anime, una de manga i una gran varietat d'articles de col·lecció, com cartes, ninots, etc.

Els Pokémon són criatures fictícies, que depenent de l'espècie, tenen trets semblats a animals, plantes, roques, fantasmes...

Més informació: Pokémon
Magikarp

Magikarp és un Pokémon de tipus aigua pertanyent a la primera generació. És un dels Pokémon amb les estadístiques base més baixes del joc, però amb un dels canvis més radicals al moment d'evolucionar en Gyarados. Ha sortit en les sis primeres generacions exceptuant la cinquena i en tots els jocs en els que ha sortgit, se'n troben amb abundància, tant en rius, llags i mars. Està inspirat en una carpa, un peix que habita a Europa i Asia. Nomès apren tres atacs (esquitxada, placatge i flagell) pero en pot apendre més al evolucionar al Gyarados al nivell 20. No pot apendre cap MT.

Més informació: Magikarp.

Activitat del fòrum

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori