Fandom

Pokepèdia

Ponyta

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Ponyta
Imatge de Ponyta
#077 Ponyta
ポニータ (Ponyta)

/po.ˈni.ta/ [po.ní.ta]
J:201 · H:253 · S:090 · K:

Informació
Espècie: Cavall foc
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Absorbeix foc
Fuita
Pes: 30,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Groc
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Ponyta
Crit: noicon
Ítems: Baia Acard (5% Plantilla:DPPt)

Ponyta és un Pokémon de tipus foc introduït en la primera generació.

Etimologia Edit

El seu nom ve de la paraula pony (petit cavall) i del principi de la paraula tail (cua), per destacar la seva cua de foc.

Biologia Edit

Ponyta és un Pokémon que ha estat domesticat per a ajudar a la gent com transport. Al nàixer és un poc feble però amb el temps s'enforteix. Les flames en les seves crineres i cua li serveixen de defensa, i només cremen a qui considera enemics o no coneix. Té unes potes molt fortes, que es desenvolupen des que naix, les seves peülles són més fortes que el diamant. Els entrenadors principiants solen usar-los, doncs no són molt rars, i si se'ls tracta bé són dòcils. Viuen en prades on és comú veure'ls de forma corrent.

Al nàixer les seves potes són molt febles però als pocs minuts es fan tan forts que poden carregar a una persona adulta sense molt esforç. Poden córrer grans distàncies sense cansar-se. Quan se l'hi entrena, el millor és perfeccionar la seva velocitat i els seus atacs especials, així en el combat pot esquivar atacs enemics i atacar amb majors possibilitats de guanyar un combat, fins i tot a Pokémon amb avantatges de tipus.

Normal Esquena
Ponyta Ponyta Ponyta Ponyta

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori