Fandom

Pokepèdia

Quarta generació

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La quarta generació o IV generació de Pokémon es refereix a tots aquells videojocs que pertanyen a la quarta modificació del llistat de Pokémon, elevant el total a 493. Aquesta generació transcorre a Sinnoh (per als RPG de Nintendo DS, Pokémon Diamant, Perla i Platí), a Almia i Oblivia (per a Pokémon Ranger: Ombres d'Almia i Pokémon Ranger: Traços de Llum) i al Món Pokémon de la saga Pokémon Món Misteriós (per a Pokémon Món Misteriós: Exploradors del Temps i Exploradors de la Foscor i Exploradors del Cel). També transcorre a Johto coincidint amb el llançament dels videojocs Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver, reedicions de Pokémon Or i Plata de la segona generació. Va ser llançada l'any 2006.

Abarca els videojocs:

A l'anime, aquesta generació es correspon amb la tercera generació de l'anime, donant pas a les aventures dels protagonistes per a la regió Sinnoh i reemplaçant a May/Aura per Dawn/Maya. Aquesta generació consisteix en la desena temporada, onzena temporada, dotzena temporada i tretzena temporada.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori