Fandom

Pokepèdia

Quilava (Neo Genesis 47)

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Quilava LV.35
マグマラシ Magmarashi
Fire-attack.png
NeoGenesis47Quilava.jpg
Il·lus. Ken Sugimori
Fase d'evolució
155 Pokémon de Fase 1
Evoluciona de Cyndaquil
Nom de la carta Quilava
Type Fire
Hit Points 70
weakness
Water-attack.png×2
resistance
None
retreat cost
Colorless-attack.png
Expansion Neo Genesis
Rarity Uncommon
English card no. 47/111
For more information on this Pokémon's species, see Quilava.

Quilava (japonès: マグマラシ Magmarashi) és un carta de Pokémon de foc de primera fase. És part de l'expansió Neo Genesis.

Text de la cartaEdit

AtacsEdit

Fire-attack.pngFire-attack.png Smokescreen (Cortina de fum)
えんまく
20
Si el Pokémon Defensant tracta d'atacar durant el següent torn del teu oponent, el teu oponent llança una moneda. Si ix creu, eixe atac no fa res.
Fire-attack.pngFire-attack.pngFire-attack.png Char (Socarrar)
やきこがす
30
Si el Pokémon Defensor no té un comptador de Char sobre ell, llança una moneda. Si ix cara, posa un comptador Char en ell. Un comptador Char requereix que el teu oponent capgire una moneda després de cada torn. Si en la moneda apareix creu, posa 2 comptadors de dany en el Pokémon amb eixe comptador de Char. (Char counters stay on the Pokémon as long as it's in play.)

Dades de la PokédexEdit

Espècies Volcano Pokémon
Alçada 2'11"
Pes 42 lbs
Pokémon No. 156
Entry Vés amb compte si es regira durant la batalla. It means that it will attack with the fire on its back.

DiversosEdit

Esta és l'única carta al TCG capaç d'infringir la condició Char, el que va servir com a inspiració per la condició de Cremat més tard introduïda en el Expedition Base Set. Les diferències principals entre els dos són que Char no compta com condició especial, and remains on a Pokémon even while on the bench.

OrigenEdit

SmokeScreen és un moviment en els videojocs Pokémon que Quilava pot aprendre. L'entrada de la Pokédex d'esta carta prové del Plantilla:Game.

Project TCG logo.png Aquest article és part de Project TCG, a projecte que vol reflectir qualsevol aspecte dels Pokémon Trading Card Game.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori