Fandom

Pokepèdia

Raichu

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Raichu
Imatge de Raichu
#026 Raichu
ライチュウ (Raichū)

Raíchu
J:023 · H:157 · S:105 · K:

Informació
Espècie: Ratolí
Tipus: Tipus elèctric.gif
Habilitat: Elec. estàt.
ParallampsDW
Pes: 30 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Camp
Fada
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Groc
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Raichu
Crit:
Ítems: Baia Aronja (5%)

Raichu és un Pokémon del tipus elèctric, més conegut per ser l'evolució de Pikachu.

La morfologia d'aquest Pokémon està basada en el jerb (o cangur de desert, o rata cangur), una espècie de ratolí desèrtic que viu a Àfrica i Àsia.

Etimologia Edit

El seu nom podria provenir de rai (raig en japonès) i de chu (el so que fan els ratolins en japonès)

Biologia Edit

Raichu.jpg

El Raichu és un gran rosegador bípede. Té un pelatge ataronjat, una cua fosca i gruixuda com un cable d'alta tensió que acaba amb forma de llamp i totalment plana. Té un ventre clar i unes galtes grogues, que són els seus pols elèctrics, els quals produeixen l'energia electrècia que condueix cap a la cua per alliberar potents descàrregues elèctriques. Les seves orelles són grans i parcialment enrotllades.

ComportamentEdit

Com tots els Pokémons d'aquest tipus, les capacitats elèctriques es destaquen en els processos de vida d'aquest Pokémon. Els Raichus absorveixen les càrregues elèctriques dels seus entorns i necessita aguantar la seva cua en el terra per descarregar-se, o aixecar-la per ajuntar electricitat de l'atmosfera. Emmagatzema la càrrega acumulada en les galtes, com els Pikachu.

La seva habilitat de contenir corrents elèctriques és impressionant: pot fer atacs elèctrics de fins a 100 mil volts de poder. Fins i tot quan no està lluitant desprèn una dèbil càrrega elèctrica.

La seva actitud depèn parcialment de la quantitat d'energia que tingui. Els seus músculs s'estimulen amb l'electricitat. Quan està carregat les seves orelles s'aixequen. Si té massa energia, es pot tornar agressiu. Per prevenir-ho es calmen descarregant l'electricitat. Això també ho fan altres Pokémons com els Manectric.

Els Raichu es relacionen molt bé amb altres Pokémons elèctrics, especialment amb els Jolteon.

HàbitatEdit

És molt inusual trobar-lo en estat salvatge. Es poden trobar en boscos o en zones d'alt voltatge en l'aire com una central elèctrica.

DietaEdit

Normalment menja herbes i insectes, però també mengen fruits.

Les femelles (50%) tenen un tall en la cua en forma de llamp, encara que és la punta el que els hi falta.

Evolució Edit

Pichu evoluciona a Pikachu per amistat, i Pikachu a Raichu quan se li dóna una Pedratro.

Pichu
Pichu
Amistat + nivell Pikachu
Pikachu
Pedratro Fitxer:Pedratro.png Raichu
Raichu

Estadístiques de combat Edit

Les estadístiques de Raichu són:

PS Atac Defensa At. especial Def. especial Velocitat
Base 60 90 55 90 80 100
Màxims (naturalesa favorable) 324 306 229 306 284 328

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori