Fandom

Pokepèdia

Raticate

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Raticate
Imatge de Raticate
#020 Raticate
ラッタ (Ratta)

[ra.ti.quéit]
J:018 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Ratolí
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Coratge
Fuita
EntusiasmeDW
Pes: 18,5 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Raticate
Crit:
Ítems: Baia Xilam (5%)
Raticate és un Pokémon tipus normal pertanyent a la primera generació. És l'evolució de Rattata.

Etimologia Edit

El seu nom sembla provenir de la combinació de les paraules de l'anglès rat (rata, animal en el qual està basat) i eradicate (eradicar, exterminar).

El seu nom japonès, Ratta, sembla haver derivat directament de rat (rata en anglès).

El seu nom en francès, Rattatac, ve de les paraules rat (rata) i attac (atac).

Biologia Edit

Raticate s'assembla a una rata, aquest és un gran rosegador. Té la pell marró clara i una llarga cua. Els seus ullals són grans, durs i ferms, i li permeten rosegar qualsevol cosa. Mai li deixen de créixer, per tant per a reduir-los i mantenir-los afilats, rosega rocs, troncs i parets d'alguns edificis. Els millors atacs que Raticate pot aprendre són aprofitant els seus grans ullals, com el seu clàssic hiper ullal.

Raticate es caracteritza pels seus enormes bigotis que li ajuden a guardar l'equilibri, per tant, si aquests són tallats, hauria de caminar més a poc a poc, en cas contrari acabaria perdent l'equilibri. Les seves potes del darrere compten amb tres dits palmejats cadascun, el que li permeten utilitzar-los d'aletes per a nedar pels rius a la recerca d'aliment. A més compta amb una agilitat que li permet ser un bon Pokémon per a participar en carreres.

Raticate és un Pokémon de prada, encara que també és molt freqüent veure-li en ciutats o en boscos.

Normal Esquena
Raticate Raticate Raticate Raticate
Els bigotis en els mascles són més llargs.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori