Fandom

Pokepèdia

Rattata

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Rattata
Imatge de Rattata
#019 Rattata
コラッタ (Koratta)

Ra.tá.ta
J:017 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Rata
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Coratge
Fuita
EntusiasmeDW
Pes: 3,5 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Morat
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Rattata
Crit:
Ítems: Cap

Rattata és un Pokémon de tipus normal pertanyent a la primera generació.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès: rat (rata) i attack (atac).

En japonès és la suma de ko (xiquet) i ratta (el nom en japonès de Raticate), el que es podria entendre com "la cria de Raticate".

Biologia Edit

Rattata és un Pokémon extremadament comú i es reprodueix molt ràpid, pel que el contacte visual amb un d'ells indica la presència de més de 40 d'ells en l'àrea.

Fan els seus nius en quasi qualsevol part. Són Pokémon omnívors que poden alimentar-se amb quasi qualsevol cosa.

Els ullals de Rattata creixen contínuament durant tota la seua vida, pel que per a mantenir-los d'una grandària confortable han de rosegar objectes durs. Amb els ullals afilats que tenen mosseguen qualsevol cosa a la qual puguen atacar.

Malgrat que Rattata és una presa molt comuna i té molts depredadors en la vida salvatge, en batalla fa gala de vitalitat i resistència. Són menuts i molt ràpids. Rattata és caut com el sol, fins a quan dorm mou les orelles per a sentir tots els sorolls.

És l'equivalent a Sentret, Zigzagoon i Bidoof de les altres generacions.

Hàbitat Edit

Rattata és un Pokémon de prada, però també sol eixir a camp obert a robar menjar als excursionistes principiants o perduts com va dir Dexter en l'EP001. També sol ser vist en boscos, ciutats i camps.

AlimentacióEdit

Treballa de forma dura durant la primavera i estiu, ja que ha d'alimentar a les nombroses criatures i a més ha de reservar una part per a l'hivern, pel que tot just menja una mica. Recorre vigorosament tots els seus dominis a la recerca de llavors, fruites, verdures, cultius, cereals, Caterpie, Weedle i fins i tot congèneres de la seva mateixa espècie. També es deseixís bé en menudes tolles en les quals cerca preses que oposen poca resistència (com els Magikarp). Degut al fet que els peixos són més grans que ells, demanen la col·laboració d'altres Rattata de la seva mateixa família per a transportar a la víctima fins al seu cau.

Normal Esquena
Rattata Rattata Rattata Rattata
Els bigotis en les femelles són més curts.

Evolució Edit

Rattata evoluciona a Raticate en el nivell 20.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori