Fandom

Pokepèdia

Remoraid

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Remoraid
Imatge de Remoraid
#223 Remoraid
テッポウオ (Teppouo)

[ré.mo.re.id]
J:172 · H: · S:132 · K:

Informació
Espècie: Reactor
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Entusiasme
Franctirador[1]
PenellDW
Pes: 12,0 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Aigua 1
Aigua 2
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua salada
Color: Gris
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Remoraid
Crit: noicon
Ítems: Cap

Remoraid és un Pokémon de tipus aigua introduït en la segona generació. És la preevolució d'Octillery.

Etimologia Edit

Remoraid prové de rèmora, un peix que s'aferra sota els taurons, ratlles i altres animals marins com els cetacis per a menjar diminuts paràsits o les sobres dels seus aliments, i aid (assistent, auxiliar en anglès) fent també referencia a la conducta d'aquest tipus de peixos.

El seu nom en japonès テッポウオTeppouo és derivat de 鉄炮(pistola)

Biologia Edit

Remoraid és un peix peculiar, sol habitar pegat a un Mantine. Quan els Remoraid són joves o massa grans per a estar en les ales dels Mantine solen anar en grans bancs. Encara que com sempre depenen d'algú, ja siga d'un Mantine, un Octilery o altre Remoraid, perquè lidere el grup en el qual viu, tracten amb gran respecte al seu entrenador i no dubten en obeir-lo.

Pot usar atacs de tipus gel per a fer escultures perquè li agrada. També dispara un doll d'aigua i pot donar en el blanc fins a una distància aproximada de 100 metres. Ho fa per a tombar insectes voladors desprevinguts, raó per la qual els seus enemics naturals són Surskit i Masquerain.

Remoraid es desplaça ficant-se aigua en la boca i expulsant-la per les brànquies per a guanyar velocitat.

Dins de les coses més curioses d'aquest Pokémon és que a l'evolucionar patisca una de les transformacions més marcades, ja que passa de ser un peix a ser un mol·lusc, a més no conserva cap característica física amb la seva evolució (a diferència de les altres espècies de Pokémon) agregant que ni tan sols conserva el mateix color i fins i tot els seus noms no tenen cap familiaritat. L'única cosa que manté aquesta espècie és que segueix sent del tipus aigua.

Alimentació Edit

Remoraid generalment va muntat en Mantine per a menjar les restes del seu aliment. A més, s'alimenta dels paràsits que es peguen en el cos de Mantine.

Normal Esquena
Remoraid Remoraid Remoraid Remoraid

Evolució Edit

Remoraid evoluciona a Octillery en el nivell 25.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat franctirador s'afegí a partir de la quarta generació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori