Fandom

Pokepèdia

Reshiram

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Reshiram
Imatge de Reshiram
#643 Reshiram
レシラム (Reshiram)

[re-shi-ram]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Blanc Veraç
Tipus: Tipus drac.gif Tipus foc.gif
Habilitat: Turboflama
Pes: 330,0 kg
Alçada: 3,2 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Reshiram
Crit:
Ítems: Cap

Reshiram és un Pokémon llegendari de tipus drac/foc introduït en la cinquena generació. És la mascota del videojoc Pokémon Negre i la contrapart de Zekrom.

Etimologia del nom Edit

El nombre en japonès de la seva espècie (はくよう) està format amb les paraules はく (color blanc) i よう (Yang), és a dir, el punt blanc del Yang, que amb Zekrom formarien el que es coneix com Yin i Yang.

També prové de la paraula shiramu que significa aclarir en japonès o de shiroi que significa blanc.

Biologia Edit

És el Pokémon Yang, el Pokémon Veraç, el Pokémon de la realitat, al contrari de Zekrom que és el Pokémon Yin, el Pokémon Pur, Pokémon de la imaginació. Se li coneix com el portador de la veritat i la calor, les llegendes conten que juntament amb Zekrom van fer cendres la regió de Tessèlia. Des de llavors roman adormit fins que es desperte amb l'ajuda de l'Orbe clar.

La seva cua és un generador que desprèn intenses flames, semblada a una torxa i crema tot al seu al voltant. Si a això li afegim l'aspecte "fumejant" que té, tant la seva cua en forma de torxa com la seva cabellera recorden a fum o vapor fan referència al tipus foc.

Les flames que bufa Reshiram cremen completament els seus voltants. Es diu que la calor que emergeix d'ell mou l'atmosfera terrestre gràcies a l'energia tèrmica que produeix. Quan està furiós llança flamarades cremant tot sense importar-li el que li passe als altres, també llança flames per la seva cua. La seva cua té un gran propulsor que li serveix de conductor igni que li serveix per a volar mes àgilment. Aquest Pokémon és molt fàcil de distingir en el cel, ja que vola amb molta elegància deixant un rastre de flames similars a les estrelles, generades pel seu propulsor igni. Té molt caràcter però també és molt tranquil. No suporta a la gent que no és digna ni lleial. Diuen que només s'ha aparegut a persones que tenen un cor pur i honrat. Pot evaporar l'aigua d'un llac sencer amb tan solament llançar una flamarada. Genera tanta calor dins del seu cos que és capaç de canviar el clima, provocant grans sequeres i terratrèmols, però no ho fa amb la finalitat de fer mal a ningú.

El fet que Reshiram siga mascota de Pokémon Negre, així com Zekrom de Pokémon Blanc, dóna per entés l'antic relat que Yin té un poc de Yang així com Yang té un poc de Yin; el mateix passa amb els ulls, ja que Reshiram té els ulls blaus, color dels llamps Zekrom, i també el seu aspecte d'àngel, cosa que associem amb el cel, lloc d'on cauen les tempestes i els llamps. Per altra banda, Zekrom té els ulls rojos, color de les flames de Reshiram, i també el seu aspecte de dimoni, cosa que relacionem amb l'Infern i foc. Es diu que ell i Zekrom abans eren un únic pokémon, i aquest es va dividir en dos perquè cadascuna de les parts en les quals es va dividir pogués anar-se'n amb un humà distint, un que deia que els Pokémon haurien de ser lliures i altre, que sostenia que eren feliços amb els humans.

HàbitatEdit

Reshiram és un Pokémon molt lliure, està sempre solcant els cels amb elegància. No se sap amb exactitud on habita comunament, però podria viure en núvols blancs i brillants, carregades de calor.

Normal Esquena
Reshiram Reshiram
No té gènere
Reshiram no té diferència de gènere perquè és un Pokémon llegendari.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori