Fandom

Pokepèdia

Salamence

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Salamence
Imatge de Salamence
#373 Salamence
ボ-マンタ (Bohmander)

Sá.la.mens
J:– · H:189 · S:– · K:

Informació
Espècie: Drac
Tipus: Tipus drac.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Intimidació
AutoestimaDW
Pes: 102,6 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Camp
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Salamence
Crit: noicon
Ítems: Cap
Salamence és un Pokémon de tipus drac/volador introduït en la tercera generació. És l'evolució de Shelgon.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraula en anglès salamander (sargantana, un amfibi) i la terminació -ence (tenir condició de, en aquest cas condició de sargantana o de Drac).

El seu nom en francès, Drattak, és la contracció de la paraula drac i atac.

Classificació Edit

Salamence pertany al gènere dels rèptils malgrat que el seu nom es basa en el de la sargantana que és un amfibi. És reconegut com un drac.

Biologia Edit

Diuen que Salamence té ales gràcies al somni i la gran voluntat de Bagon de tenir ales, ja que ell feia tot el possible per volar fins que ho va aconseguir, donant resultat a Salamence; la realitat és que Shelgon pateix una mutació cel·lular dins de la seva cuirassa i al trencar-se apareix Salamence. També es diu que pot volar tan alt com un au llegendària i el seu poder és tal que només els millors entrenadors poden capturar-lo. Costa molt trobar un salvatge ja que no se sap exactament on viuen ni des de quan, ja que s'han trobat a Salamence amb més de mil anys.

Fisiologia Edit

Salamence és un drac quadrúpede, les ales rogenques del qual creixen conforme envelleix i es fa més poderós. Són similars a les descripcions tradicionals dels dracs en contalles medievals europees. Té la major part del cos color turquesa, amb zones rogenques sota coll, en la cara i sota la cua i les potes; a més, té de color crema la part del pit i la part inferior de la boca. Té unes dents no molt grans encara que poderosos, igual que les arpes situades en l'extrem de les seves quatre potes. Té una cua molt poderosa, que és tan llarga com el cos de Salamence. A més, té una mica semblat a unes antenes en els dos costats del cap, alguns diuen que aquests tres apèndixs són les orelles, que no apareixen en cap altra part del cap, uns altres diuen que són vestigis de la seva semblança amb els amfibis, el que serien les brànquies, encara que uns altres simplement diuen que amb la seua forma aerodinàmica els serveixen per a volar millor, també es pot observar que el seu cap té certa semblança amb la de Rayquaza.

Hàbitat Edit

Salamence viu en altes muntanyes(dins de coves) generalment nevades. Al ser un rèptil, és de sang freda, pel que sobreviu gràcies al foc que és capaç d'emetre. També, és possible veure Salamence en els prats quan ix del seu cau en les muntanyes a caçar.

Alimentació Edit

Salamence és carnívor, se li ha vist sobrevolar les granges on ataca generalment a Mareep, Miltank i a Tauros, cremant-los amb el seu potent flamarada i després duent-los al seu cau on els devora.

Comportament Edit

Salamence és un Pokémon que té el poder i intel·ligència necessaris com molts dels dracs per a enfrontar-se a un Pokémon llegendari mà a mà, pel que es creu que té certa relació amb Rayquaza, el seu poder d'atac i la seva velocitat ho fan un Pokémon realment poderós, els Salamence salvatges són molt escassos degut al fet que per a arribar a aquesta evolució és necessari que Bagon conte amb l'experiència que s'obté de les batalles.

Salamence no és violent amb el seu entrenador sempre que l'entrenador no ho siga amb ell, i li done el menjar i l'afecte necessaris.

Normal Esquena
Salamence Salamence Salamence Salamence

Evolució Edit

Bagon evoluciona a Shelgon en el nivell 30. Shelgon evoluciona a Salamence en el nivell 50. Salamence no evoluciona.

Bagon
Bagon
Nivell 30 Shelgon
Shelgon
Nivell 50 Salamence
Salamence

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori