Wikia

Pokepèdia

Samurott

Discussió0
1.042pàgines en
aquest wiki
Samurott
Imatge de Samurott
#503 Samurott
ダイケンキ (Daikenki)

[Sa-mu-rott]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Majestuós
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Torrent
CloscaDW
Pes: 94,6 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Samurott
Crit: noicon
Ítems: Cap

Samurott és un Pokémon de tipus aigua introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Dewott i l'última evolució d'Oshawott, un dels Pokémon inicials de Tessèlia.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula samurai i otter (llúdria en anglès).

El seu nom en japonès prové de 大 dai (llarg) i 剣 ken (espasa), kenki prové de 剣鬼 , una frase emprada per a referir-se als mestres amb l'espasa que significa literalment "dimoni espadatxí".

Biologia Edit

Daikenki està basat en una llúdria i en un lleó marí, amb trets de samurai[1]. La seva arma principal i mecanisme de defensa és la seva banya. Sol liderar bandades d'Oshawott i Dewott. És molt territorial, quan es troba amb altra bandada de la seba espècie, tendirà a lluitar.

Igual que les seves preevolucions pot desprendre la seva armadura del seu cos, alçar-se sobre les seves dues potes del darrere i usar-la com una espasa, no obstant l'armadura de Samurott a diferència de les seves preevolucions, Oshawott i Dewott, que usen "conquilles marines" per a atacar; les de Samurott tenen forma d'espasa.

Pocs són els Pokémon salvatges que s'atreveixen a combatre cos a cos amb un Samurott en estat salvatge.

Fisiologia Edit

A l'evolucionar passa de ser bípede a ser quadrúpede, el que li dóna més velocitat i agilitat en combat. També canvia la tonalitat del seu cos, passant d'un blau clar a un blau fosc, i la seva cua adopta el mateix color el cos alhora que adquireix una menuda protecció i major robustesa, el que li ajudarà a sortir-se'n encara millor sota l'aigua.

Els menuts bigotis de la seva preevolució es converteixen en abundants barbes similars a les d'un lleó marí. Aquestes s'estenen entre el cap i el musell, a l'estil dels cascos samurai d'antany. De la mateixa manera, apareixen en les seues potes unes plaques fetes de conquilles semblants a les armadures samurai i que li serveixen d'armadura. El seu abdomen està cobert per una closca, i en la part dorsal-posterior del cap li naix una gran conquilla amb una banya que li serveix tant de protecció a manera de casc com d'arma ofensiva per a lluitar contra els seus enemics.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Samurott Samurott Samurott Samurott

ReferènciesEdit

  1. Segons va dir Ken Sugimori en una entrevista: "Em va tenir preocupat durant un temps, fins que vaig anar a un aquari per a examinar a les llúdrigues. Ací viu un lleó marí, i em vaig fixar en el seu tremend poder. «Bé, intentem barrejar una llúdriga marina amb un lleó marí», vaig pensar. Se'm va ocórrer la idea de fer que la conquilla de Mijumaru fóra una espasa (katana) que usaria en combat, tant ell com la seva evolució."

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori