Fandom

Pokepèdia

Sandile

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Sandile
Imatge de Sandile
#551 Sandile
メグロコ (Meguroko)

[Sán.dail]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Desertdril
Tipus: Tipus terra.gif Tipus sinistre.gif
Habilitat: Intimidació
Autoestima
Pes: 15,2 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marró
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Sandile
Crit: noicon
Ítems: Cap

Sandile és un Pokémon tipus terra/sinistre introduït en la cinquena generació.

Etimologia Edit

El nom de Sandile ve de sand (sorra en anglès ) i crocodile (cocodril en anglès), pel que el seu nom traduït literalment significaria "cocodril de sorra".

Biologia Edit

Està basat en un cocodril del nil. Aquest pokémon s'alimenta de Pidove o Rufflet. És molt territorial i es troba en deserts de Tessèlia on és difícil veure. La seva capacitat de regenerar les seves dents és sorprenent. El color de la seva pell li ajuda a camuflar-se en la sorra. La seva presa favorita és Blitzle, ja que s'ha albirat a un gran grup de Sandile i de les seves evolucions atacant a Blitzle i a la seva evolució. Es caracteritzen pels seus ulls en forma d'ulleres de sol, la qual cosa fa una plena referència que on habita fa una calor extrema. S'amaga en la sorra perquè el seu cos no es refrede. Es mou per la caus de l'arena amb només els seus ulls i el nas per sobre de la superfície. Una membrana negra protegeix als seus ulls. Se solen posar en territoris fins que evolucionen i els posen en zones mes àmplies. Són molt bons treballant en equip.

Normal Esquena
Sandile Sandile Sandile Sandile

Evolució Edit

Sandile evoluciona a Krokorok en el nivell 29. Krokorok evoluciona a Krookodile en el nivell 40. Krookodile no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori