Fandom

Pokepèdia

Sandshrew

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Sandshrew
Imatge de Sandshrew
#027 Sandshrew
サンド (Sando)

[sans.driu]
J:048 · H:112 · S:– · K:

Informació
Espècie: Ratolí
Tipus: Tipus terra.gif
Habilitat: Vel sorra
Pes: 12,0 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Camp
Color: Groc
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Sandshrew
Crit:
Ítems: Arpa ràpida (5% RSM)
Sandshrew és un Pokémon de tipus terra pertanyent a la primera generació. És el primer Pokémon d'aquest element a aparèixer en l'ordre de la Pokédex Nacional.

EtimologiaEdit

El seu nom ve de la combinació de dues paraules en anglès: sand (sorra) i shrew (Musaranya).

El seu nom japonès és simplement la paraula anglesa sand que significa sorra.

BiologiaEdit

Malgrat el seu nom, l'aparença de Sandshrew és més semblant a la d'un armadillo o un pangolí que a la d'una musaranya. És una criatura petita, groga i d'aparença similar a un rosegador, cobert d'escates dures i amb arpes afilades. Els seus ulls són grans i negres.

L'entorn natural de Sandshrew són els llocs profunds sota terra en localitzacions sorrenques amb molt poca humitat, sent un desert l'exemple més clar. Tria aquest hàbitat per a mantenir-se sec, mentre que l'arena li proveeix amb un bon camuflatge.

Aquest Pokémon emergeix de la terra només quan està caçant. Vaga per llocs propers al seu niu, barrejant el seu cos amb la pols d'al voltant. Si la presa s'acosta massa, agarra a la víctima i la hi duu de retorn al seu niu, on la hi menja.

Quan és molestat, la primera reacció de defensa és instantàniament enrotllar el seu cos fins a convertir-lo en una bola, deixant només la seua forta pell exposada (comparable al sistema de defensa d'eriçons, armadillos i pangolins). Quan s'enrotlla d'aquesta manera, Sandshrew té el potencial de resistir diversos atacs, també com a caure des d'una gran altura.

Malgrat que té aversió per l'aigua, Sandshrew ell sí té la necessitat de sobreviure. El seu metabolisme està dissenyat de tal forma que pot absorbir aigua amb una banyada mínima, permetent-li viure amb menudes quantitats d'aquest element.

HàbitatEdit

Aquest Pokémon resideix en els llocs oberts on li agrada cavar i fer els seus caus, per açò mateix habita en llocs com el camp.

Diferència de gènereEdit

EvolucióEdit

Sandshrew evoluciona a Sandslash en el nivell 22.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori