Fandom

Pokepèdia

Sandslash

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Sandslash
Imatge de Sandslash
#028 Sandslash
サンドパン (Sandopan)

[Sands.lash]
J:049 · H:113 · S: · K:

Informació
Espècie: Ratolí
Tipus: Tipus terra.gif
Habilitat: Vel sorra
Ímpetu SorraDW
Pes: 29,5 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Camp
Color: Groc
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Sandslash
Crit:
Ítems: Arpa ràpida (5%)
Sorra fina (5%)
Sandslash és un Pokémon del tipus terra introduït en la primera generació. És l'evolució de Sandshrew. Habita principalment en les coves i altres zones àrides.

EtimologiaEdit

El seu nom prové de l'anglès sand (sorra) i slash (fulla), principalment per les fulles que ha desenvolupat en l'extrem de les seves urpes a l'evolucionar.

BiologiaEdit

Sandslash habita en les mateixes zones àrides que la seva preevolució Sandshrew, en profunds i nombrosos caus interconnectats. S'alimenta del que aconsegueix caçar al desert i la rosada que es forma en les seves escates durant la nit és la seva principal font d'aigua.

L'aspecte de Sandslash s'assembla al d'un porc espí o un pangolí. El seu cos és de color groguenc, més fosc a l'esquena. Té una cuirassa d'espines en la seva esquena que van des del cap fins a la cua i l'ajuda a protegir-se d'alguns atacs ia preveure la deshidratació.

Les enormes urpes corbades de Sandslash són la seva principal arma d'atac, encara que sol usar-les per excavar forats a la terra dura.

Sandslash és un Pokémon solitari, difícil d'entrenar a causa del seu caràcter irascible. És un dels Pokémon favorits dels entrenadors experts. A més acostuma a ser difícil de capturar ja que fugen utilitzant excavar. El cos sencer d'Sandslash és una arma d'atac i defensa. Com diu la Pokédex, sol fer-se una bola per llançar contra l'enemic i clavar-li les seves urpes i punxes. Aquestes armes les pot utilitzar una vegada i una altra sense preocupar-se ja que si arribés a perdre una arpa o punxa, li creixerien novament només en un dia.

HàbitatEdit

Aquest Pokémon resideix en zones àrides com els deserts encara que també s'han vist bandades de Sandslash i la seva preevolucionisme en camp obert on cava a gust.

Normal Esquena
Sandslash Sandslash Sandslash Sandslash

Evolució Edit

Sandshrew evoluciona a Sandslash al nivell 22

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori