Fandom

Pokepèdia

Sceptile

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Sceptile
Imatge de Sceptile
#254 Sceptile
ジュカイン (Jukain)

séptail
J:– · H:003 · S:– · K:

Informació
Espècie: Mont
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Espessor
LleugerDW
Pes: 52,2 kg
Alçada: 1,7 m
Grup Ou: Monstre
Drac
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Bosc
Color: Verd
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Sceptile
Crit: noicon
Ítems: Cap

Sceptile és un Pokémon de tipus planta introduït en la tercera generació. És l'evolució de Grovyle i l'última evolució de Treecko.

Etimologia del nom Edit

El seu nom prové de les paraules angleses scepter (amb autoritat reial) i reptile (rèptil).

El seu nom francès, Junko, és una combinació de les paraules jungle (jungla) i gecko, una espècie de fardatxo indonesi.

El seu nom en alemany, Gewaldro és una combinació de Gecko, wald (bosc) i drohen (amenaçar), el que es podria traduir com el Gecko amenaçador del bosc.

Biologia Edit

És un Pokémon que on millor es desenvolupa és en el bosc. Ningú no pot arribar ni a guanyar-li per força en el bosc o selva. De la seva esquena li ixen unes espores que s'encarreguen de guarir els arbres. Té unes fulles a les vores de les mans, afilades com fulles, i el seu Raig solar és aterridor. Té aparença d'un dilofosaure, que és un dinosaure carnívor.

Aquest Pokémon és el més veloç de tipus Planta. Igual que Charizard i Feraligatr té gens de tipus Drac encara sense pertànyer a aquest tipus, cosa que és molt útil en els combats. Pot aprendre moviments ou com Dracalè o Arpa drac i en la tercera generació és l'únic Pokémon que pot aprendre Fulla aguda al costat de la seva preevolució Grovyle, un atac molt poderós, precís i letal. Malauradament, en la quarta generació, amb el canvi dels atacs especials i físics, Fulla aguda va passar a ser un atac físic pel que a Sceptile no li afavoreix, degut al fet que les seves estadístiques són majors en atac especial que en atac. Aquest Pokémon també pot aprendre atacs de tipus volador, com colp aeri, gràcies a la seva gran velocitat i agilitat.

El poder de Sceptile és inigualable en la selva i són espècies dominants en aquests entorns. A més de que ni tan sols els Pokémon més ràpids poden guanyar-li en la selva o en els boscos. El cos de Sceptile està configurat per a proeses de batalles i mobilitat superior en la selva, amb llargues i afilades fulles eixint dels seus braços i cames que fàcilment poden tallar grans arbres. Es coneix la selva de memòria. Com protectors dels boscos, aquests Pokémon fan créixer els arbres i les plantes amb summa cura. Les llavors amb forma d'orbes en l'esquena de Sceptile contenen nutrients els quals utilitza per a revitalitzar els arbres a la seva cura. Sceptile regula la temperatura del seu cos prenent banys de sol.

Aquest Pokémon segueix conservant el temperament arrogant i descarat de Treecko i de Grovyle i és molt orgullós pel que s'ofèn fàcilment, el que fa que siga molt difícil tractar amb ell, però és també molt afectiu i extravertit amb el seu entrenador.

Estableix un llaç superior al de l'amistat amb el seu entrenador i el que li succeïsca a l'entrenador li afecta molt (no és la primera vegada que aquest Pokémon ataca amb tota la seua fúria a qui li ha fet una mica dolent al seu entrenador). És tanta l'amistat que sent, que és capaç de sacrificar-se per a salvar la vida al seu entrenador, i si per alguna causa el seu entrenador morira, entraria en una depressió terrible que li conduiria a la mort.

Alimentació Edit

És omnívor, és a dir menja de tot, encara que prefereix les baies i els fruits secs. Corre i salta d'arbre en arbre a la recerca de baies Zanama, Perasi, Uvav, Latano, Chiri, Zreza i Lafrau, majorment. De tant en tant baixa dels arbres per a anar a la recerca de Pokémon menuts com Caterpie o Sewaddle i, més rarament, insectes. No menysprea les llavors, sempre que estiguen una mica madures i no siguen molt dures per a menjar-se-les.

Aquest, al menjar-se els orbes grocs que té en l'esquena es regenera i es autocura.

Normal Esquena
Sceptile Sceptile Sceptile Sceptile

Evolució Edit

Treecko evoluciona a Grovyle en el nivell 16. Grovyle evoluciona a Sceptile en el nivell 36. Sceptile no evoluciona.

Treecko
Treecko
Nivell 16 Grovyle
Grovyle
Nivell 36 Sceptile
Sceptile

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori