FANDOM

Scizor
Scizor
#212 Scizor
ハッサム (Hassam)

[sí.sor]
K:– · J:112 · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Tenalla
Tipus:
Tipus acer
Habilitat: Eixam
Expert
Metall lleugerDW
Pes: 118 kg
Alçada: 1,8 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Verd
Generació: Segona
Silueta: Forma corporal 13

Scizor és un Pokémon de tipus bestiola/acer introduït en la segona generació. És l'evolució de Scyther.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès: Scissors (tisores) i "razor" (fulla), segurament a causa de les tenalles que posseeix.

El seu nom en japonès prové de Hasami (Tisores).

Biologia Edit

Scizor té una aparença similar al seu predecessor evolutiu , Scyther , excepte per un gruix exosquelet metàl·lic que ve a costa d'ell, ja que perd velocitat amb respecte a la de Scyther. Tot i haver perdut velocitat, ha guanyat en defensa i atac , el que el converteix en un gran depredador. No li agraden les altes temperatures . Pot replegar les seves ales en les quatre protuberàncies de la seva esquena . S'ha demostrat que segons la regió i l'entorn, la posició dels tres punxes al cap varien en longitud i en la separació d'aquests.

Els Scizor solen ser molt solitaris en estat salvatge, això és a causa que en evolucionar es tornen vermells, i com els Scyther no poden veure aquest color, els Scizor es tornen imperceptibles per a aquests. És per això que han de separar de la seva colònia i viure aïllats dels Scyther. Per aquest motiu molts Scyther salvatges es neguen a evolucionar, per no perdre la seva família.

Molts Scizor salvatges solen utilitzar les seves pinces camuflades perquè semblin Trapinch i així que alguns Pokémon incauts s'acostin, d'aquesta manera, els Scizor els cacen o els fan servir per entrenar o per divertir-se.

Línia evolutivaEdit

Scyther
Scyther
Intercambi amb
Revestimient metàl·lic Revestimient metàl·lic
Scizor
Scizor