Fandom

Pokepèdia

Scolipede

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Scolipede
Imatge de Scolipede
#545 Scolipede
ペンドラー (Pendora)

Es-có-li-pid
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Megacentpeus
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus verí.gif
Habilitat: Eixam
Punt tòxic
Peus ràpidsDW
Pes: 200.5 kg
Alçada: 2.5 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Scolipede
Crit: noicon
Ítems: Cap

Scolipede és un Pokémon de tipus bestiola/verí introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Whirlipede i l'última evolució de Venipede.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula anglesa "Scolopendra" que significa escolopendra, un artròpode verinós amb banyes en ambdós extrems del seu cos, a més el sufixe "-pede" refereix a la paraula anglesa "centipede", que significa centpeus en anglès, igual que ho duen les seves preevolucions. El seu nom en japonès Pendoraa podria fer referència a l'artròpode recent esmentat, encara que també podria venir del nom de la Deessa i primera dona Pandora ja que aquesta va obrir la caixa de les desgràcies i aquest Pokémon sol causar caos.

Biologia Edit

Igual que les seves anteriors evolucions, Scolipede està inspirat en una escolopendra; el que semblaven antenes a Whirlipede es van transformar en la part davantera i del darrere d'Scolipede. Encara que també guarda una certa semblança amb Drapion ja que cap mostra pietat amb ningú, encara que també és probable que aquest estiga basat en una arthropleura que era un centpeus gegant de 2 metres.

També podria estar basat en el monstre del desert, Aka Allghoi Khorhoi, un centpeus gegant capaç de ruixar d'àcid a les seves víctimes. Ambdós posseeixen el mateix color i són bestioles gegants.

Persegueix als seus enemics amb moviments ràpids i ataca amb les banyes del seu cap. No mostra pietat fins que dóna el colp final. Les arpes del seu cap (que semblen antenes) contenen un verí mortal i molt nociu. Té un caràcter molt agressiu, i no li agrada que envaïsquen el seu territori.

Aquest Pokémon és caracteritzat per la seva agressivitat i comportament despiadat, encara que no sempre és així, ja que quan li pertany a un entrenador, el qual ho haja tingut des que era un Venipede, aquest serà el més fort i cobejat del seu equip. Açò no succeeix en estat salvatge, ja que topar-se amb un podria significar la mort.

Aquestes criatures són veritables Monstres i en algunes cultures primitives van ser considerats criatures celestials i se'ls adorava. Mentre que en altres cultures van ser catalogats com dimonis malignes, sent Pokémon incompresos, el que va provocar una gran disminució d'aquests Pokémon ja que se'ls aniquilava.

Normal Esquena
Scolipede Scolipede Scolipede Scolipede

Evolució Edit

Venipede evoluciona a Whirlipede en el nivell 22. Whirlipede evoluciona a Scolipede en el nivell 30. Scolipede no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori