Fandom

Pokepèdia

Scraggy

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Scraggy
Imatge de Scraggy
#559 Scraggy
ズルッグ (Zuruggu)

[Es-cra-ggy]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Mudapell
Tipus: Tipus sinistre.gif Tipus lluita.gif
Habilitat: Autoestima
Mudar
IntimidacióDW
Pes: 11,8 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Camp
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Groc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Scraggy
Crit: noicon
Ítems: Cap
Scraggy és un Pokémon de tipus sinistre/lluita introduït en la cinquena generació. La seva evolució és Scrafty.

Etimologia Edit

El seu nom pot derivar de la paraula "Scrappy" que pot fer referència a una persona amb tendència a lluitar, i la combinació de la paraula "Baggy" que significa Solt, com la pell que sempre ha de subjectar.

Fins i tot, el so del seu nom sona a scary (tenebrós o espantós) pel seu tipus sinistre, o simplement, de la paraula "scraggy", flac o aspre.

Biologia Edit

Encara que no és un animal definit, Scraggy sembla estar basat en alguna espècie de gecko desèrtic terrestre (possiblement un eublepharis).

Igual que aquests fardatxos, els Scraggy muden la pell conforme creixen, però a diferència dels altres rèptils, retenen la pell solta de la seva anterior muda com si d'un abric es tractés. És per açò que quan el Pokémon evoluciona en Scrafty, aquest manté la pell vella de la seva anterior muda (és a dir de quan era un Scraggy).

El comportament d'aquest Pokémon pot haver-se degut al fet que en la seva primera muda, el seu vulnerable cos (bla i sensible) queda al descobert i desprotegit. La muda ho protegeix de la calor, l'arena i els depredadors. Viu en zones àrides i s'aixopluga del sufocant Sol sota caus subterranis durant el dia. Es desconeix la seva dieta però podria compondre's de Dwebble, ja que són els únics Pokémon bestiola que habiten els deserts d'Isshu.

Hàbitat Edit

Viu generalment en el desert, amagat en caus subterranis que fan ells mateixos. A la nit ix a l'exterior per a cercar aliment, una part l'amaga en el seu cau per als dies en els quals hi ha tempestes de sorra.

Normal Esquena
Scraggy Scraggy Scraggy Scraggy

Evolució Edit

Scraggy evoluciona a Scrafty al nivell 39. Scrafty no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori