Fandom

Pokepèdia

Seismitoad

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Seismitoad
Imatge de Seismitoad
#537 Seismitoad
ガマゲロゲ (Gamageroge)

[seis·mi·toud]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Vibrant
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus terra.gif
Habilitat: Nadada ràpida
Toc tòxic
Absorbeix aiguaDW
Pes: 62 kg
Alçada: 1.5 m
Grup Ou: Aigua 1
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Seismitoad
Crit: noicon
Ítems: Cap

Seismitoad és un Pokémon de tipus aigua/terra introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Palpitoad i l'última evolució de Tympole.

Etimologia Edit

El seu nom prové de seism (sisme en anglès) i toad (gripau en anglès).

El seu nom en japonès prové de la paraula japonesa gamma que fa referència als gripaus.

Biologia Edit

Està basat en un gripau. S'assembla bastant als gripaus comuns o marins (bufonits) però presenta el cos cobert de "embalums" grans i rodons per on segrega el verí com els gripaus del gènere bombina (gripaus de ventre de foc). A més igual que aquests gripaus es comunica raucant mitjançant-hi vibracions del cos i presenta un aspecte rodanxó. La forma brillant d'aquest Pokémon presenta el color d'aquests gripaus.

És la forma evolucionada de Palpitoad i la seva família evolutiva representa la metamorfosi dels anurs. Quan els seus embalums vibren els seus atacs es dobleguen i fins i tot pot partir una pedra. Els nervis dels embalums llancen un líquid verinós que paralitza. A aquest l Pokémon li encanta viure en aigües amb llot, pantans, drenatges i alguns llacs, encara que les seues potes curtes i la seva gruixidesa li impedeixen ser un bon nedador. S'alimenta d'insectes i alguns peixos.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Seismitoad Seismitoad Seismitoad Seismitoad

Evolució Edit

Tympole evoluciona a Palpitoad en el nivell 25. Palpitoad evoluciona a Seismitoad en el nivell 36. Seismitoad no evoluciona.

En altres idiomesEdit

  • Alemany: Branawarz
  • Francès: Crapustule

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori