Wikia

Pokepèdia

Serperior

Discussió0
1.042pàgines en
aquest wiki
← Servine | Serperior | Tepig →
Serperior
Imatge de Serperior
#497 Serperior
ジャロダ (Jalorda)

[Sir-pé-rior]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Reialesa
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Espessor
ReplicadorDW
Pes: 63 kg
Alçada: 3,3 m
Grup Ou: Camp
Planta
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Verd
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Serperior
Crit: noicon
Ítems: Cap

Serperior és un Pokémon de tipus planta introduït en la cinquena generació. És la evolució de Servine i l'última evolució de Snivy, el Pokémon inicial de tipus planta de Tessèlia.

Etimologia Edit

El seu nom occidental pot provenir de les paraules en anglès serpent (serp) i superior (superior), per la reialesa atorgada a aquest Pokémon. També pot provenir de les paraules serpent (serp en anglès) i una variant de emperor (emperador en anglès).

El seu nom japonès prové de 蛇 ja (serp) i roda (tronc), fent referència al seu tipus. Jaroda també és la combinació de ja (serp) i la paraula anglesa lord (senyor) fent referència a un títol de la noblesa.

Biologia Edit

Els Serperior són Pokémon considerats com nobles. Solen pertànyer a persones adinerades. Els mascles desenvolupen l'instint paternal a l'evolucionar. Solen formar nombroses famílies amb altres Serperior i fins i tot amb els Servine. Són els líders de les tribus dels Pokémon de tipus planta. Són serens i defensen a la seva família i amics de manera molt impressionant fins al punt de donar la vida per ells, pel que se li considera un Pokémon lleial i molt valent. Les femelles gaudeixen la seva vida tranquil·lament i cuiden a les cries fins que evolucionen a Servine, encara que els costa separar-se d'ells. Les femelles són molt femenines i elegants. Són el Pokémon favorit dels caçadors Pokémon pel seu alt preu al vendre-les.

Els Serperior aturen als seus enemics solament amb la mirada. Poden amplificar l'energia solar continguda en el seu cos. Serperior manté el cap enlaire de forma presumptuosa en la lluita, ja que no es prenen seriosament als seus oponents; només ho fa quan dit oponent és poderós.

Comparteixen una sana rivalitat amb els Sceptile, ja que ambdós són últimes evolucions de Pokémon inicials tipus planta, i perquè els seus territoris limiten constantment.

Pels matins es fiquen al llit sota el Sol per a absorbir energia i en els dies molt calorosos es mantenen sota les ombres dels arbres. El Sol els dóna energia i resistència, el que els fa Pokémon molt fortes.

Fisiologia Edit

Serperior està basat en una anaconda. És un Pokémon principalment de color verd pàl·lid, posseeix una cua amb petits arbustos, semblats a una heura. Darrere del seu cap sorgeixen una espècie de fulles que s'assemblen a unes orelles i en el llom té franges de color groc que es divideixen en dos al final. Té ulls rojos que s'aprecien per sota d'una espècie de màscara verda clar que cobrix la seva faç blanca. També té un tipus de collaret victorià. Les seves diminutes mans es troben entrellaces després de les esquena, el que significa que aquest Pokémon sí té extremitats, contrari a la creença popular.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Serperior Serperior Serperior Serperior

Evolució Edit

Snivy evoluciona a Servine en el nivell 17. Servine evoluciona a Serperior en el nivell 36. Serperior no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori