Wikia

Pokepèdia

Servine

Discussió0
1.035pàgines en
aquest wiki
Servine
Imatge de Servine
#496 Servine
ジャノビー (Janovy)

[Sér.vain]
J: · H: · S:

Informació
Espècie: Serp Herba
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Espessor
ReplicadorDW
Pes: 16,0 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Camp
Planta
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Bosc
Color: Verd
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Servine
Crit: noicon
Ítems: Cap
Servine és un Pokémon de tipus planta introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Snivy i preevolució de Serperior.

Etimologia Edit

El seu nom en anglès prové de "serpent" (serp) i "vine" (liana o cep).

El seu nom japonès prové de 蛇 ja (serp) i nobi (desenvolupament).

Biologia Edit

És un Pokémon salvatge que mai es dóna per vençut. Si algú li copegés, li atacaria sense dubtar. Sempre protegeix als Snivy encara que els coste la vida. Tenen una gran rivalitat amb els Pansage ja que comparteixen arbre. Les seves mares deixen de cuidar-los en aquesta etapa. Quan creixen, les fembres Servine pràcticament adopten el seu instint maternal en aquesta fase, però els mascles practiquen el seu instint paternal quan evolucionen a Serperior. Es mouen per la terra com si estiguessen planejant. Confonen als seus enemics amb ràpids moviments, per a després afeblir-los amb el seu fuet Cep.

Hàbitat Edit

És comú veure'ls viure en vastes bandades situades en els grans arbres de Tessèlia. També es pot veure a un petit grup de Servine i Snivy en la sabana. Quasi sempre està amb Snivy i Serperior, els altres membres de la seva branca evolutiva.

Alimentació Edit

En general, els Snivy i la seva família evolutiva realitzen la fotosíntesi. Si els faltés energia, menjarien ous. A un Servine capturat se li sol donar Baia Aronja o Bonguri, depenent del seu entrenador.

Fisiologia Edit

De manera similar a la seva preevolució, Snivy, Servine és predominantment verd amb el pit de color crema. Posseeix una estructura similar a un collaret de color groc, que comença en el tors i segueix per darrere dels seus muscles. Tres fulles palmejades li creixen al voltant de l'esquena i la cua. Servine té quatre curtes extremitats i una petita cresta que li sobresurt de la part de darrere del seu cap.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Servine Servine Servine Servine

Evolució Edit

Snivy evoluciona a Servine en el nivell 17. Servine evoluciona a Serperior en el nivell 36. Serperior no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori