Fandom

Pokepèdia

Seviper

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Seviper
Imatge de Seviper
#336 Seviper
Plantilla:Ja (Habunake)

[se.vái.per]
J:– · H:124 · S:– · K:006

Informació
Espècie: Ullals
Tipus: Tipus verí.gif
Habilitat: Mudar
AplanamentDW
Pes: 52,5 kg
Alçada: 2,7 m
Grup Ou: Camp
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Negre
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Seviper
Crit: noicon
Ítems: Cap

Seviper és un Pokémon de tipus verí introduït en la tercera generació. És famós per la seua rivalitat amb els Zangoose.

Etimologia Edit

El seu nom ve de la combinació de les paraules en anglès, severe (sever), i viper (escurçó, un tipus de serp), pel que unides vindria a significar literalment "Escurçó Severa".

Biologia Edit

Seviper és un Pokémon que s'assembla a una escurçó, molt semblant a una bufadora, igual que Ekans i Arbok, llevat de que Arbok és més semblat a una cobra. És coneguda la seua eterna enemistat per naturalesa amb Zangoose, alguns investigadors creuen que açò ocorre perquè aquests Pokémon són molt bons detectant l'olor de l'altre, pel que sempre es troben i és ací on s'armen les seues batalles. Pertany al tipus verí i les seues armes més destacades són els seus ullals i la seua cua en forma de fulla, ambdues armes poden segregar potent verí que usa per a afeblir als seus enemics i preses. Per a mantenir la seua cua afilada usa les roques que li envolten.

Els entrenadors els crien des que són menuts, ja que els exemplars adults arriben a desenvolupar un caràcter agressiu indomable. Normalment viu en boscos. A pesar de ser un Pokémon verinós, posseeix una bellesa peculiar per als entrenadors, especialment per als quals s'especialitzen en Pokémon tipus verí. La seua mirada, mostra una terrible maldat.

Aquest Pokémon afebleix a les seues preses amb la seua *potentísimo verí que és moltíssimes vegades més potent que el qual usa per a defensar-se, i moltíssim més que el qual usa al combatre. A diferència de les serps normals, Seviper no usa tot el seu cos per a moure's reptant, ho fa a través d'uns menuts "peuets" grocs que té al final de cada corba en contacte amb la terra i aquestes menudes extremitats són les quals li donen agarre amb el sòl i avança donant "passos" amb les "corbes" del seu cos.

Normal Esquena
Seviper Seviper Seviper Seviper

Evolució Edit

Seviper no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori