Fandom

Pokepèdia

Shelmet

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Shelmet
Imatge de Shelmet
#616 Shelmet
チョボマキ (Chobomaki)

[Shel.met]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Caragol
Tipus: Tipus bestiola.gif
Habilitat: Hidratació
Closca
FundaDW
Pes: 7,7 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Shelmet
Crit: noicon
Ítems: Cap

Shelmet és un Pokémon de tipus bestiola introduït en la cinquena generació. Es podria dir que es la contrapart de Karrablast ja que necessita intercanviar-se amb aquest per aconseguir la seva evolució Accelgor.

Etimologia Edit

El seu nom podria provenir de Shell (conquilla en anglès) i de Helmet (casc en anglès). També podria ser la transformació de la paraula shelter (refugi en anglès).

El seu nom francès, Escargaume, ve de les paraules escargot (caragol) i haume (casc, elm).

Biologia Edit

Aquest Pokémon evoluciona a l'entrar en contacte amb un Karrablast, aquesta raó és desconeguda, s'han fet investigacions però no hi ha hagut resultats.

Tenen poca defensa però han desenvolupat una armadura que ho protegeix d'atacs. Quan és atacat per un enemic, tanca la tapa de la seva conquilla per a defensar-se. Llança un verí enganxós per l'obertura de la conquilla. Es creu que perquè Shelmet puga evolucionar ha de lliurar la seva armadura a un Karrablast i perquè Karrablast evolucione en Escavalier ha de rebre l'armadura de Shelmet, ocorrent ambdues evolucions al mateix temps, es desconeix el per què d'aquesta misteriosa forma d'evolucionar.

FisiologiaEdit

Sembla estar basat en una clòtxina o en un nautilus. Potser pot ser un caragol o una gamba, tal vegada una barreja dels dos.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Shelmet Shelmet Shelmet Shelmet

Evolució Edit

Shelmet evoluciona a Accelgor només si és intercanviat per Karrablast. Accelgor no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori