FANDOM

Shelmet
Shelmet
#616 Shelmet
チョボマキ (Chobomaki)

[Shel.met]
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Caragol
Tipus:
Tipus bestiola
Habilitat: Hidratació
Closca
FundaDW
Pes: 7,7 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 1

Shelmet és un Pokémon de tipus bestiola introduït en la cinquena generació. Es podria dir que es la contrapart de Karrablast ja que necessita intercanviar-se amb aquest per aconseguir la seva evolució Accelgor.

Etimologia Edit

El seu nom podria provenir de Shell (conquilla en anglès) i de Helmet (casc en anglès). També podria ser la transformació de la paraula shelter (refugi en anglès).

El seu nom francès, Escargaume, ve de les paraules escargot (caragol) i haume (casc, elm).

Biologia Edit

Aquest Pokémon evoluciona a l'entrar en contacte amb un Karrablast, aquesta raó és desconeguda, s'han fet investigacions però no hi ha hagut resultats.

Tenen poca defensa però han desenvolupat una armadura que ho protegeix d'atacs. Quan és atacat per un enemic, tanca la tapa de la seva conquilla per a defensar-se. Llança un verí enganxós per l'obertura de la conquilla. Es creu que perquè Shelmet puga evolucionar ha de lliurar la seva armadura a un Karrablast i perquè Karrablast evolucione en Escavalier ha de rebre l'armadura de Shelmet, ocorrent ambdues evolucions al mateix temps, es desconeix el per què d'aquesta misteriosa forma d'evolucionar.

FisiologiaEdit

Sembla estar basat en una clòtxina o en un nautilus. Potser pot ser un caragol o una gamba, tal vegada una barreja dels dos.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Shelmet Shelmet Shelmet Shelmet
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Shelmet evoluciona a Accelgor només si és intercanviat per Karrablast. Accelgor no evoluciona.