Fandom

Pokepèdia

Simipour

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Simipour
Imatge de Simipour
#516 Simipour
ヒヤッキー (Hiyakkie)

[Simi-pour]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Drenatge
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Gola
TorrentDW
Pes: 29.0 kg
Alçada: 1.0 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Simipour
Crit: noicon
Ítems: Cap

Simipour és un Pokémon de tipus aigua introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Panpour.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la combinació de les paraules Simi, la qual fa referència a simi, i Pour que significa ploure a bots i barrals.

Biologia Edit

Sembla estar basat en un mico. Aquest Pokémon emmagatzema aigua en la borla del seu cap. Si l'aigua emmagatzemada escasseja, absorbeix aigua amb la seva cua per a reposar-la. Li encanta gaudir i riure mentre lluita, és el més alegre i intel·ligent dels seus parents. Pel seu caràcter simpàtic, fàcil i agradable, no posseeix rival natural. Per a menjar, parteix un coco, i utilitza una part com bol, després curta les baies i les fica en el bol, el farceix amb aigua ardent i ho remou. Després ho comparteix entre tota la família.

Fisiologia Edit

Simipour és la forma evolucionada de Panpour. El seu cap té forma de cascada, les seves orelles són ovalades. La seva cua és llarga i al final té forma d'una erupció d'aigua (semblant a un guèiser). Sembla un mico femella a causa del seu pèl llarg i a l'espècie de vestit blau d'estil estiuenc que duu posat.

Normal Esquena
Simipour Simipour Simipour Simipour

Evolució Edit

Panpour evoluciona a Simipour amb una Pedra aigua. Simipour no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori