Fandom

Pokepèdia

Slowbro

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Slowbro
Imatge de Slowbro
#080 Slowbro
ヤドラン (Yadoran)

J:081 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Ermità
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus psíquic.gif
Habilitat: Despistada
Ritme propi
Pes: 78,5 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Monstre
Aigua 1
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Rosa
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Slowbro
Crit: noicon
Ítems: Roca del rei (8% Plantilla:OPC, 5% Plantilla:RSM[1])

Slowbro és un Pokémon de tipus aigua/psíquic pertanyent a la primera generació. És una de les dues evolucions possibles de Slowpoke.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules angleses slow (lent) i brother (germà), fent referència al Shellder que porta en la cua del qual ja és impossible separar.

El seu nom en japonès ヤドラン Yadoran, sembla derivar de 宿借り Yadokari (cranc ermità). També pot deure's a la unió de 宿主 Yadonushi (Parissa) i 钝感 Donkan (Sord Impassible).

Biologia Edit

El Shellder de la cua de Slowbro s'alimenta del dolç suc que desprèn i aprofita la situació per a poder traslladar-se per terra, i gràcies al contrapès que produeix, Slowbro pot mantenir-se alçat sobre les seves potes del darrere per a moure's amb major llibertat i usar les seves potes davanteres per a aprendre atacs com puny precís. Segueix conservant la lentitud mental de Slowpoke, no obstant això se sap que aquest Pokémon realment està tot el temps pensant en la pau que es pot arribar en la naturalesa pel que es considera el Pokémon gran ermità, per això en alguns temples els tenen com exemple per a arribar a un estat mental superior i la pau interior.

Pel que sembla, la cua de Slowpoke pot ser confosa amb una canya de pescar al submergir-la en l'aigua i per això sol ser mossegada per Shellder. Sembla ser que és així és com evoluciona en la majoria dels casos, i per alguna estranya raó Shellder també canvia de forma. Quan Shellder mossega la cua de Slowpoke, aquest no sent gens en absolut perquè la seva cua no posseeix sensibilitat.

Normal Esquena
Slowbro Slowbro Slowbro Slowbro

ReferènciesEdit

  1. Encara que no aparega en aquestes edicions, està així programat en el joc.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori