Wikia

Pokepèdia

Snivy

Discussió0
1.028pàgines en
aquest wiki
Snivy
Imatge de Snivy
#495 Snivy
ツタージャ (Tsutarja)

[Es-nái-vi]
J:– · H: · S:

Informació
Espècie: Serp. Herba
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Espessor
ReplicadorDW
Pes: 8,1 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Camp
Planta
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Verd
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Snivy
Crit: noicon
Ítems: Cap
Snivy és un Pokémon de tipus planta introduït a la cinquena generació. És un dels tres Pokémon inicials de la regió Tessèlia.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules snake (serp en anglès) i ivy (heura en anglès).

El seu nom japonès possiblement deriva de ツタ tsuta, un tipus d'heura japonesa, i 蛇 ja, serp.

El seu nom en francès, Serpifeu, ve de les paraules serpent (serp) i feuille (fulla).

Biologia Edit

La seva cua, en forma de fulla, és l'encarregada de realitzar la fotosíntesi. Si es queda sense energia, aquesta es doblega cap avall. Sol viure en les selves, en tribus liderades per Serperior. Són bastant comprensius sent salvatges. Es diu que quan són salvatges, també tenen la capacitat d'adaptar-se millor al mitjà que els envolta, sent açò naturalment en boscos o selves molt denses, encara que quan és entrenat, es transforma en pedant i altiu, són naturalment escollits com Pokémon inicial per entrenadors amb experiència, es diu que si creu que el seu entrenador no és digne d'ell, ho abandonarà. Snivy és una mica semblant a Charmander, de fet té moltes similituds amb aquest Pokémon. Són molt elegants, i forts, per això no aguanten perdre de cap de les maneres. Té una gran intel·ligència i un port molt elegant. Quan li banya el Sol, els seus moviments es tornen molt més crítics i el seu raig solar pot ser fatal. Pot resultar ser un Pokémon molt orgullós però quan se li entrena bé serà un Pokémon molt fidel. Es diu que quan va evolucionant els seus braços van encongint.

Fisiologia Edit

Snivy està basat en una serp amb extremitats. El seu cos és predominantment de color verd. Sobre els seus braços conta amb dues estructures corbades d'un color groc més viu que el de la franja que recorre el seu cos.

HàbitatEdit

Aquest Pokémon viu naturalment en selves, boscos o sabanes, i usen tot el mitjà al seu profit com amagant-se i fins i tot camuflant-se.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Snivy Snivy Snivy Snivy

Evolució Edit

Snivy evoluciona a Servine en el nivell 17. Servine evoluciona a Serperior en el nivell 36. Serperior no evoluciona.

Snivy.png
Snivy
Nivell 17 Servine.png
Servine
Nivell 36 Serperior.png
Serperior

Articles al mercat Edit

Peluix de Tsutajaa.
Sora14bAdded by Sora14b

Se n'ha tret un peluix.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori