Fandom

Pokepèdia

Snorlax

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Snorlax
Imatge de Snorlax
#143 Snorlax
カビゴン (Kabigon)

Esnórlaks
J:225 · H: · S:113 · K:

Informació
Espècie: Dormir
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Sèu
Immunitat
GolaDW
Pes: 460,0 kg
Alçada: 2,1 m
Grup Ou: Monstre
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Muntanya
Color: Negre
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Snorlax
Crit: noicon
Ítems: Baia Atania, Deixalles

Snorlax és un Pokémon de tipus normal de la primera generació que destaca per la seua enorme grandària i la seua exagerada vagància. Destaca per ser un dels Pokémon d'Ash en l'anime.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula en anglès snore (ronc) i relax (relaxació). També ve de lax (fluix en anglès).

El seu nom francès, Ronflex, ve de les paraules ronfler (roncar) i extra (significant en extrem).

Biologia Edit

Snorlax menja i engoleix moltíssims quilos de menjar al dia. Havent dinat, l'única cosa que farà serà tirar-se a dormir, fins que torne a despertar-se per la fam. Quan aquest Pokémon dorm, si per alguna raó el despertes, s'empiparà molt i t'atacara feroçment, encara que després de perseguir-te es tornarà a dormir.

La seua preevolució: Munchlax és molt semblat a ell; solament que aquest és un poc més actiu, i que menja una mica menys que ell. A pesar de ser un Pokémon molt fluix i gros, té una agilitat extremadament sorprenent per a un Pokémon de la seua grandària i pes. També té una gran varietat d'atacs que pot aprendre.

Fisiologia Edit

Snorlax té un cos que es compon principalment pel seu ventre, ja que només es desperta per a menjar i rares vegades fa exercicis. El seu cap és gran, i té dues dents punxeguts que sobresurten. Els seus peus són molt grans amb la finalitat de proporcionar equilibri en comparació de la majoria de Pokémon. Els seus braços són curts, no obstant això, són prou llargs com per a arribar a agafar el seu aliment, agarra el seu esmorzar i ho posa en la seua boca. Snorlax té un ventre gran que proporciona grans quantitats de defensa, per tant, no són molts els depredadors que té. És de color blau fosc i en el mitjà de la panxa color crema.

Snorlax es troba sovint en les muntanyes i els boscos. No obstant això, de vegades passeja en els carrers de les ciutats, fins i tot arriba a dormir en elles tallant el tràfic violentament.

Els Snorlax es mengen tot el que és comestible, no són realment molt exigents. Al trobar una mica nou en el seu territori, un Snorlax ho posarà en la seua boca per a veure si és una mica que es pot menjar.

Normal Esquena
Snorlax Snorlax Snorlax Snorlax

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori