Wikia

Pokepèdia

Spinarak

Discussió0
1.035pàgines en
aquest wiki
Spinarak
Imatge de Spinarak
#167 Spinarak
イトマル (Itomaru)

/spɪ.nə.ˈrak/ [spi.na.rák]
J:032 · H: · S:

Informació
Espècie: Escupesoga
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus verí.gif
Habilitat: Enixam
Insomni
FranctiradorDW
Pes: 8,5 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Verd
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Spinarak
Crit: noicon
Ítems: Cap

Spinarak és un Pokémon de tipus bestiola/verí introduït en la segona generació.

Etimologia Edit

El seu nom ve de la combinació de paraules en anglès spinneret (filera, l'òrgan que produeix la tela d'aranya) i arachnid (aràcnid, classe a la qual pertanyen les aranyes).

Biologia Edit

Spinarak és un Pokémon basat en una aranya. Crea un niu en el qual espera pacientment que arribe la seva presa. No se sap molt bé la raó per la qual porta dibuixat en el seu llom una cara, però una teoria podria ser que li serveix per a despistar als seus depredadors, especialment als Pokémon del tipus volador. Pot fer xarxes molt difícils de trencar, el que constitueix la seva principal arma, ja que són enganxoses i als Pokémon els resulta difícil eixir d'elles, també pot ser considerat el seu segon sistema nerviós. Pot determinar que tipus de presa aquesta en la seva teranyina només per les vibracions que sent a través dels fils del seu teixit, pot llançar fils des de la seva boca amb gran punteria. També les usa com mitjà de transport a mode de lianes i així passar d'arbre en arbre. En algunes mansions s'usen les xarxes de Spinarak com mitjà de protecció ja que vibraran al més mínim contacte delatant a qualsevol que s'acoste. També és usat en tractaments de bellesa puix es diu que la seda d'aquest Pokémon deixa la pell suau com vellut.

Normal Esquena
Spinarak Spinarak Spinarak Spinarak

Evolució Edit

Spinarak evoluciona a Ariados en el nivell 22.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori