Fandom

Pokepèdia

Spoink

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Spoink
Imatge de Spoink
#325 Spoink
バネブー (Baneboo)

J:– · H:110 · S:– · K:

Informació
Espècie: Saltironant
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Ritme propi
Sèu
GolaDW
Pes: 30,6 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Muntanya
Color: Negre
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Spoink
Crit: noicon
Ítems: Baia Yecana
Spoink és un Pokémon de tipus psíquic introduït en la tercera generació.

Etimologia Edit

El seu nom sembla venir de l'expressió oink (nyi-nyi o nyic-nyic en anglès), onomatopeia del grunyit d'un porc, i spring (ressort en anglès). També es pot tractar de spoink, altra onomatopeia, que representa el bot d'una pilota. O també pot venir de sphere (esfera, en referència a l'esfera del seu cap) i de l'onomatopeia anglesa anteriorment esmentada, oink.

Biologia Edit

És un cos menut de porc amb una cua gran de ressort, amb una perla rosa en el cap que li hipnotitza. Generalment són molt alegres. Si deixés de saltar es moriria, perquè els bots són els quals fan bategar el seu cor, i mantenen el seu ritme, si ho fes podria tenir una aturada cardíaca.

La perla del seu cap li ajuda a canalitzar els seus atacs psíquics i si no la tingués els seus poders estarien sense control. Si la seva perla és de color blau els seus poders augmenten, encara que açò és un fet, ningú no sap perquè quan la perla és blava serveix millor de canalitzador dels seus atacs psíquics. El seu nas és com el d'un porc, i la cua amb la qual bota també comparteix la fesomia d'aqueix animal.

ComportamentEdit

Els Spoink estan constantment en la recerca d'una perla més gran, que el més probable, fa enfortir els seus poders psíquics. A causa d'aquest factor, Spoink sap furtar objectes rodons que pot confondre amb perles.

Normal Esquena
Spoink Spoink Spoink Spoink

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori