Wikia

Pokepèdia

Starly

Discussió0
1.037pàgines en
aquest wiki
Starly
Imatge de Starly
#396 Starly
ムックル (Mukkuru)

[es.tár.li]
J:– · H: · S:010

Informació
Espècie: Estornell
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Vista linx
Vista linxDW
Pes: 2,0 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marró
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Starly
Crit: noicon
Ítems: Baia Rimoya (5%)

Starly és un Pokémon de tipus normal/volador introduït en la quarta generació. És l'equivalent a Pidgey, Hoothoot, Taillow i Pidove en les altres generacions. És un dels Pokémon inicials de Pokémon Ranger: Ombres d'Almia, juntament amb Munchlax i Pachirisu.

Etimologia Edit

El seu nom prové de l'anglès starling, que significa estornell.

El seu nom japonès prové del terme japonès 椋鳥 Mukudori (estornell gris)

Biologia Edit

Són febles per això se'ls veu en grup, no obstant, si el grup és massa gran es barallen entre ells.

Hàbitat Edit

Solen viure en boscos frondosos amb arbres grans, prop dels pobles, ja que en aquests llocs abunden Wurmple i Caterpie. És molt comú veure'ls per tots costats. Són un bons Pokémon pels novells ja que la majoria són tranquils i amigables. Són molt afectuosos amb els xiquets i poden arribar a ser una bona mascota encara que açò també depèn de la seva naturalesa.

Alimentació Edit

Menja Pokémon bestiola que siguen inferiors a ell. Principalment cucs, com Wurmple, però sempre cries joves, ja que un Wurmple pot arribar a pesar més que ell fins i tot. Sol caçar-lo en l'aire, mentre menja saba. També es llancen en grups per a acorralar als Cherubi, molt rics en nutrients. De vegades picotegen en els camps de cultiu.

Comportament Edit

Els Starly sempre viatgen en grans esbarts. Encara que són menuts, agiten les ales amb gran força.

Es diu que quan estan en perill poden atacar amb força. Ixen a la recerca de Pokémon bestioles.

Fisiologia Edit

És de color marró, negre i blanc, té petites ales i bec. La seva alçada és de 0,3 metres i pesa 2 quilos.

El mascle posseeix el cercle blanc del front més gran que la femella. El seu bec és petit i acaba en un pegot negre.

Normal Esquena
Starly Starly Starly Starly
En els mascles el plomatge blanc s'estén més pel front.

Evolució Edit

Starly evoluciona a Staravia en el nivell 14. Staravia evoluciona a Staraptor en el nivell 34.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori