Fandom

Pokepèdia

Stephan

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

(Stephan en anglès, ケニヤン Kenyan en japonés) és un Entrenador Pokémon de Ciutat Majòlica que vol entrar a la Lliga Tessèlia, lluita contra Ash. Apareix en la catorzena temporada com un personatge esporàdic de l'anime juntament amb el seu Blitzle.

Fa el seu debut en l'episodi EP691 juntament amb Blitzle, on es troba amb Ash i els seus amics, i aquest li demana una batalla, Ash treu al seu Oshawott i ell al seu Blitzle, durant la batalla, el seu Blitzle ataca a Oshawott amb doble puntada, açò fa que la conquilla d'Oshawott volés molt lluny, en eixe moment Oshawott desesperat se'n va darrere de la seva conquilla, llavors Ash li proposa deixar la batalla per a demà i sense altra opció, Stephan accepta. Després Ash regressa amb Oshawott sense poder obtenir la seva conquilla, però igual, com Ash li havia promès que anava a tenir la batalla eixe dia, aquest va haver de combatre sense la conquilla, al final, Oshawott va poder vèncer al seu Blitzle sense necessitat de la seva conquilla. Stephan es marxa dient-li a Ash que la pròxima vegada que es vegen va a ser més difícil guanyar-li. És un xic cepat, decidit i molt entusiasta. Usa una bicicleta estàtica connectada a un mini generador elèctric manual per a potenciar els atacs del seu Blitzle.

Apareix novament en la Batalla Don en l'EP701, EP702 i EP703. En l'EP701, Mentre Ash i els altres s'estaven inscrivint per a la competició, de sobte ell apareix muntat sobre un Zebstrika, Ash al veure'l, se sorprèn i Stephan li diu que és el seu Blitzle ja ha evolucionat. Després, ja dins de l'estadi de la Batalla Don, es dóna a conèixer que el seu rival per en la primera ronda seria Bel.

En l'EP702, s'enfronta al seu rival, Bel, el qual utilitza el seu Minccino i Stephan al seu Zebstrika, després que el seu Pokémon utilitzés ona volt, perquè Minccino quede paralitzat en el terra, li ordena a Zebstrika que use trepitjada, deixant afeblit al Minccino de Bel i així passant a la següent ronda. Al final de l'episodi, en la pantalla es mostra que el seu següent contrincant en la competició seria Iris.

En l'EP703, comença la batalla contra Iris, en la qual, ella saca al seu Emolga i ell al seu Sawk, en la batalla, després d'una sèrie d'atacs físics per part de Sawk, s'activa l'habilitat d'Emolga, Electricitat estàtica, fent que Sawk quede paralitzat, açò fa que Emolga utilitzés el seu moviment voltcanvi, afeblint a Sawk, deixant desqualificat a Stephan i victoriosa a Iris.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori