Wikia

Pokepèdia

Stoutland

Discussió0
1.055pàgines en
aquest wiki
Stoutland
Imatge de Stoutland
#508 Stoutland
ムーランド (Mooland)

[Stot-land]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Magnànim
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Intimidació
Ímpetu sorra
IntrèpidDW
Pes: 61.0 kg
Alçada: 1.2 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Stoutland
Crit: noicon
Ítems: Cap

Stoutland és un Pokémon de tipus normal introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Herdier i l'última fase evolutiva de Lillipup.

Etimologia Edit

El seu nom en anglès aquesta compost per les paraules stout que significa fornit, gros o robust, i land fent referència a la raça de gossos Newfoundland en la qual es troba basat. Curiosament, ambdues paraules combinades sonen de forma molt similar a Scotland (Escòcia en anglès), cap destacar que Escòcia és un país que forma part del Regne Unit, que és d'on ve el Yorkshire Terrier, a més molts Terriers tenen origen escocès.

El seu nom francès, Mastouffe, ve *Mastiff, una gran raça de gossos i touff (floc)

Biologia Edit

Sempre s'utilitza per a les missions de rescat ja siga en muntanya o en el mar per la seva capacitat de rastreig. Està basat en la raça de gos Newfoundland.

El seu llarg pelatge li protegeix del fred. És atent i molt intel·ligent. Protegeix al seu entrenador al mínim senyal de perill.

El seu pelatge demostra la cura que rep del seu entrenador.

FisiologiaEdit

El seu 'bigoti' és gran, voluminós, de coloració groguenca i blanca. L'interior de l'oïda és ara de color blau, i ara el pelatge li cobreix tot el tors i potes en comparació de Lillipup i Herdier, és d'un color blau-verdós. En les seves potes té 3 dits i una afilada arpa en cada dit.

Normal Esquena
Stoutland Stoutland Stoutland Stoutland

Evolució Edit

Lillipup evoluciona a Herdier al nivell 16 i al nivell 32 evoluciona a Stoutland. Stoutland no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori