Fandom

Pokepèdia

Sudowoodo

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Sudowoodo
Imatge de Sudowoodo
#185 Sudowoodo
ウソッキー (Usokkie)

[Sudo.gudo]
J:107[1] · H: · S:093 · K:

Informació
Espècie: Imitació
Tipus: Tipus roca.gif
Habilitat: Cap roca
Robustesa
CovardiaDW
Pes: 38,0 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Marró
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Sudowoodo
Crit: noicon
Ítems: Cap
Sudowoodo és un Pokémon de tipus roca introduït en la segona generació. A partir de la quarta generació, posseeix una preevolució, Bonsly, que a més és la seva criatura.

Etimologia Edit

  • El seu nom és una combinació de les paraules pseudo (fals) i wood (fusta en anglès).
  • El seu nom japonés, Usokkī, pot provenir de 嘘つき usotsuki (mentideret). També podria estar basat en 嘘 uso (fals) i 木 ki (fusta o arbre).
  • El seu nom francès, Simularbre, ve de les paraules simuler (simular) i arbre (arbre).

Biologia Edit

EP164 Sudowoodo (3).png

Un Sudowoodo normal, se caracteritza per paréixer una planta, específicament un arbre.

EP450 Sudowoodo brillant.jpg

Un Sudowoodo alterat genèticament.

Sudowoodo és de color marró amb taques grogues al llarg del seu cos i en cadascuna de les seves mans té 3 beines que romanen de color verd durant tot l'any, les quals sonen com maraques quan les agita.

A Sudowoodo li encanta que ho confonguen amb un arbre, doncs així se sent millor. Però en realitat no té gens d'això, no realitza fotosíntesi ni en té arrels, tampoc és de tipus planta de fet. Si es descobrix la seva presència, corre a amagar-se. Depenent de l'estació hi agarra diferents classes de branques per a així confondre's millor amb el mitjà que ho envolta. Per això és molt difícil albirar-los. No obstant això, com les beines de color verd d'aquest Pokémon romanen verds durant tot l'any, inclusivament a l'hivern, el seu camuflatge falla, per la qual cosa es veuen forçats a realitzar grans migracions cap a les zones tropicals on l'hivern no marceix les fulles dels arbres.

Quan es van començar a fer albiraments de Sudowoodo, els científics no assolien posar-se d'acord amb el tipus de Pokémon que era degut al fet que és capaç de copiar qualsevol atac d'altre Pokémon per mitjà de mimètic i la seva afició per camuflar-se en el tipus planta.

Normal Esquena
Sudowoodo Sudowoodo Sudowoodo Sudowoodo
La branqueta que els creix damunt del seu cap és més gran en els mascles.

ReferènciesEdit

  1. Només a Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver, per les evolucions afegides en la quarta generació. En la segona generació és el #106.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori