Fandom

Pokepèdia

Swablu

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Swablu
Imatge de Swablu
#333 Swablu
Plantilla:Ja (Tyltto)

[Sua.blu]
J:– · H:121 · S:171[1] · K:139

Informació
Espècie: Au cotó
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Cura natural
AclimatacióDW
Pes: 1,2 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Volador
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Swablu
Crit: noicon
Ítems: Cap

Swablu és un Pokémon tipus normal/volador introduït en la tercera generació.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules swab- (cotó) i -blu, una contracció de la paraula blue (blava, també en anglès).

Biologia Edit

Aquests amigables Pokémon solen viure en valls i muntanyes en rajades liderades per Altaria i li encanten sobrepassar pels núvols les muntanyes de cada regió. Són molt amigables i els encanta jugar amb les persones a amagar-se perquè no les troben per a atrapar-les o fins i tot es poden posar sobre el teu cap per a simular un capell sedós. En dies buidats se solen confondre amb menuts núvols en el cel ja que es camuflen molt bé en ell.

Quan arriba l'hivern en una zona, solen migrar a altre costat on el fred no siga intens, en aquest procés s'encamina juntament amb tot l'esbart i a la nit es descansa en una cova, al descansar, a causa del fred, es reuneixen tots junts i s'estrenyen per a donar-se calor. En aquest procés solen participar Sentret, Furret i Altaria, Pokémon que també migren.

Aquest Pokémon li encanta mantenir les seues ales netes i blanques igual que l'ambient que ho envolta, per això procura mantenir totes les superfícies properes en perfectes condicions i ho fa netejant amb les seues ales de cotó, posterior a açò, torna i neteja les seues ales. Per a escapar de les seues depredadors usa el seu dolç cant i així els dorm.

Fisiologia Edit

Swablu té un menut cos blau amb dues potes dividides en dues arpes amb una menuda cua del mateix color. La seua cara té dos ulls negres on en l'espai que existeix entre ells hi ha un bec blanc. Les seues ales són blanques i semblants a uns núvols.

Normal Esquena
Swablu Swablu Swablu Swablu

Evolució Edit

Swablu evoluciona a Altaria en el nivell 35. Altaria no evoluciona.

ReferènciesEdit

  1. Només a Pokémon Platí, gràcies a l'expansió de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori