Fandom

Pokepèdia

Swampert

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Swampert
Imatge de Swampert
#260 Swampert
ラグラージ (Laglarge)

[Su.am.per]
J:– · H:009 · S:– · K:

Informació
Espècie: Peix llot
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus terra.gif
Habilitat: Torrent
Pes: 81,9 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Monstre
Aigua 1
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Swampert
Crit: noicon
Ítems: Cap

Swampert és un Pokémon Aigua/Terra introduït en la tercera generació. És l'evolució final de Mudkip, un dels inicials d'Hoenn. No hi ha cap diferència apreciable entre gèneres i en el 87,5% dels casos és mascle, i el 12,5% restant és femella. Mesura 1,5 metres i pesa 81,9 kg.

Té l'habilitat torrent, comuna en tots els inicials de tipus aigua, que augmenta el poder d'atacs de tipus aigua per 1.5 quan els PS estan reduïts a només un terç (33%).

Pertany als grup ous Aigua1 i Monstre.

Swampert3.png

Etimologia Edit

El seu nom en anglès pot ser que provingui de la paraula swamp(pantà), pel seu hàbitat en aigües enfangades, i rampart, terraplè, per ser de Tipus terra, o expert, fent referència a "expert pantà". També pot provenir de swim, ja que swam és la forma pretèrita de swim, que és el verb nadar.

Biologia Edit

Swampert pot preveure les tempestes amb les seves aletes. Si s'acosta una, començarà a amuntegar pedres per protegir-se.

Gràcies a la seva gran força es capaç d'aixecar roques de gairebé una tona i neda ràpid com una moto d'aigua i amb gran facilitat gràcies a les aletes del seu cap, la seva cua i els seus amplis braços. Té una vista molt desenvolupada, per la qual cosa no té problemes per bussejar en llocs enfangats.

Depenent de com es tracti, ell tractarà el seu entrenador.

El fet de ser de Tipus terra li confereix l'avantatge de no ésser afectat per l'electricitat, però alhora pot resultar un gran desavantatge al ser doblement dèbil als atacs de Tipus planta.

Acostuma a caçar amagat en el fang i la seva "dieta" consisteix en ocells Pokémon despistats com ara Pidgey, Hoothoot o Starly.

Evolució Edit

Mudkip evoluciona a Marshtomp al nivell 16, i Marshtomp a Swampert al nivell 36. Swampert ja no evoluciona més.

Mudkip.png
Nivel 16
Marshtomp.jpg
Nivel 36
Swampert.gif thumb.jpg

Atacs Edit

Alguns dels atacs més destacables que aprèn són Aigua Fangosa al nivell 39, Protecció al nivell 41, Terratrèmol al nivell 52 i Esforç al nivell 61.

Estadístiques de combat Edit

Els seus stats base són:

Ps: 100 Atac:110 Defensa:90 Atac especial:85 Defensa especial:90 Velocitat:60

Els seus stats màxims al nivell 100 amb naturalesa favorable:

Curiositats Edit

  • Els colors en la seva forma shiny són semblants a la forma shiny del Quagsire, i a més a més tots dos tenen la mateixa combinació de tipus.
  • És l'inicial amb stats base més alts de tots.
  • És l'únic starter de Tipus aigua que en la seva forma final no pot aprendre Hidrobomba, un atac característic d'aquests.
  • En la tercera generació, el Swampert té els arcs del cap més llargs que en la quarta generació. Però en els sprites del darrera tenen la mateixa longitud.
  • En la cinquena generació passa a ser d'uns colors més foscos que en anteriors generacions.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori