Fandom

Pokepèdia

Sylveon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Sylveon es un Pokémon de Tipus Fada afegit en la Sisena generació. Es tracta d'una de les possibles evolucions de l'Eevee.

Etimología Edit

El seu nom japonés (Ninfia) pot provenir de la paraula Ninfa.

En canvi, en l'idioma anglès no està tan clar l'origen del seu nom:

Pot provenir de Sylph, Sílfide, sers de la mitologia. Son les fades que representen l'aire.

Podria també provenir de Silver (traduït com Silvestre), que s'utilitza com a substantiu per referir-se a un ente que viu en un bosc.

També de Sylvine (traduït com Silvina en Català i Castellà), es un mineral amb uns colors semblants als de aquest Pokémon.

La terminació del nom, Eon, és pròpia de totes les evolucions de Eevee.

Biología Edit

La seva aparença pot estar inspirada en Les Sílfides, que es un ballet clàsic que retrata belles sílfides amb un fi vestuari, ple de cintes, llistons i llaços (característica física de Sylveon).

Es un Pokémon cuadrúpele, amb pell de color crema. A través dels seus apéndices sensitius en forma de cinta, emet unes ondes tranquilitzadors que detenen una lluita. Enrotlla els seus apéndices per caminar amb el seu entrenador.

Sylveon destaca per ser la evolució de Eevee que manté el caràcter, menys la timidesa. Es un Pokémon amistós, alegre, dolç i preocupat per els demés. Disfruta de la companyi d'altres pokémon i el jugar amb ells, per omplir-los de felicitat i goig.

Evolució Edit

Sylveon evoluciona de Eevee amb la nova funció del Poké Recreo, aprenent un atac de tipus Fada i pujant un nivell.

Descripció de la pokédex: Edit

Pokémon X: A través dels seus apéndices sensitius en forma de cinta, emet unes ondes tranqulitzadores mitjançant detenen les lluites.

Pokémon Y: Enrrolla els seus apéndices sensorials en forma de cinta en els braços del seu estimat entrenador cuan caminen junts.

En l'anime: Edit

Pokédex de Ash, EP817: ES: Sylveon, el pokémon víncle i forma evolucionada de Eevee. Quan Sylveon camina junt amb el seu entrenador rodeja carinyosament els braços amb els seus apéndices en forma de cinta.

HA: -

Localització: Edit

Pokémon X: Evolucionar de Eevee amb el Poké Recreo aprenent un atac de Tipus Fada i pujar un nivell. Aleatòriament en un Safari Fada.

Pokémon Y: Evolucionar de Eevee amb el Poké Recreo aprenent un atac e Tipus Fada i pujar un nivell. Aleatoriament en un Safari Fada.

Altres videojocs: Edit

A més, en altres videojocs, Sylveon es troba a:

Pokémon Link: Battle!: Zona 02-Fase 06.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori