Fandom

Pokepèdia

Taillow

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Taillow
Imatge de Taillow
#276 Taillow
スバメ (Subame)

[téi.lou]
J:– · H:025 · S:– · K:

Informació
Espècie: Petitpap
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Coratge
IntrèpidDW
Pes: 2,3 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Taillow
Crit: noicon
Ítems: Baia Alcho (5%)
Taillow és un Pokémon de tipus normal/volador introduït en la tercera generació. És un dels Pokémon que apareixen en les primeres rutes de Hoenn.

Etimologia Edit

Taillow prové de dues paraules en anglès: tail (cua) i swallow (oroneta), com també de low (menut, part inferior).

El seu nom en francès Nirondelle ve de les paraules ni (terme de cap o gairebé una) i irondelle (oroneta, oronella), podria dir-se que és quasi una oroneta.

El seu nom en japonès, Subame, prové de 燕 (Tsubame), que significa literalment oroneta.

Biologia Edit

Taillow es manté ferm davant els seus rivals, siguen el fort que siguen, se'ls ha vist Taillow lluitant contra Skarmory, però si aquest Pokémon té gana la seva força en batalla disminuirà, és tan fort que fins i tot pot resistir a atacs elèctrics. Aquest valent Pokémon seguirà mostrant-se desafiador, encara que perda en combat. A més, si s'empipa, es posarà a piular amb energia. Taillow està basat en una oreneta. A Taillow no li agrada els climes freds pel que pot arribar a recórrer un tram de 300 km per a cercar un clima mes càlid, viatja en enormes esbarts moltes vegades devorant les collites de la gent, causant l'empipament d'aquestes al veure'ls arribar als seus conreus. Els Taillow són àgils i molt valents, són Pokémon joves que acaben d'eixir del niu i de vegades aquest Pokémon es posa a plorar en les nits perquè se senten sols.

Quan aquests Pokémon estan en esbarts, van a la recerca de menjar i a causa de el seu gran nombre solen intimidar a tots els Pokémon dels voltants, solament es van d'un lloc fins que ja han acabat amb tot el menjar. Si algun Pokémon o alguna persona s'acosta massa o els molesta aquests atacaran fins a eliminar l'amenaça.

Taillow és l'equivalent de Pidgey, Hoothoot, Starly i Pidove d'altres generacions.

Alimentació Edit

Menja Pokémon bestiola que siguen inferiors a ell. Principalment cucs, com Wurmple, però sempre cries joves, ja que un Wurmple pot arribar a pesar més que ell fins i tot. De vegades espicassa llavors.

Quan és un polet els seus pares els alimenten amb Caterpie o amb Wurmple menuts.

Normal Esquena
Taillow Taillow Taillow Taillow

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori