Fandom

Pokepèdia

Tangrowth

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Tangrowth
Imatge de Tangrowth
#465 Tangrowth
モジャンボ (Mojanbo)

[Táns.Groud]
J:– · H: · S:182[1] · K:

Informació
Espècie: Enfiladissa
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Clorofil·la
Defensa fulla
RegeneracióDW
Pes: 128,6 kg
Alçada: 2,0 m
Grup Ou: Planta
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Tangrowth
Crit: noicon
Ítems: Cap

Tangrowth és un Pokémon de tipus planta introduït en la quarta generació, és un dels Pokémon que més creixen en comparació amb la seva prevolució, Tangela, doblant la seva alçària i quasi quadruplica el seu pes.

Etimologia Edit

  • El seu nom està format per la unió de les paraules en anglès tangle (embull) i growth (creixement).
  • El seu nom francès, Bouledeneu, és una alteració de la combinació de les paraules Boule deœn ud (bola de nusos)

Biologia Edit

Tangrowth és similar a Tangela, només que a l'evolucionar es torna més gran i ara té braços. Aquest Pokémon té els braços molt flexibles, principalment perquè són lianes. Si algun braç se li trenca es regenera en pocs segons. El seu escàs moviment dificulta trobar-lo en estat salvatge, i encara més deduir si realment es tracta d'un Tangrowth o només d'una planta silvestre.

Viu principalment en la jungla. No dubtarà a atacar a tot aquell que entre en el seu territori. Costa guanyar-se la seva amistat, però quan s'aconsegueix és bastant afectuós. Solen viure en grups de 5 o 6 Tangela amb un Tangrowth dominant.

Tangrowth és molt pacient al caçar, es fa passar per una gran enfiladissa i espera que una presa toque alguna de les seves lianes per a injectar des de la punta de la mateixa un verí paralitzant que evita que aquesta s'escape dels seus fràgils membres; després l'embulla en les seves lianes mentre una pols àcida consumeix a la presa i extrau els seus nutrients. Les seves preses són generalment Pokémon petits del tipus bestiola, com Caterpie i Weedle, ja que, a pesar de potents, els seus atacs i àcids digestius no són suficients per a immobilitzar i engolir a altres Pokémon més grans, podent arribar a ser greument ferit al lluitar contra un.

És bastant pesat, el que ho fa molt lent a l'hora de lluitar. Al balancejar els seus pesats braços, pot fer un dany considerable.

Normal Esquena
Tangrowth Tangrowth Tangrowth Tangrowth
La part final dels braços, de color rosa, és més llarga en les femelles.

Evolució Edit

Tangela evoluciona a Tangrowth pujant un nivell quan conega el moviment poder passat que aprèn en el nivell 33. Tangrowth no evoluciona.

ReferènciesEdit

  1. Només a Pokémon Platí, gràcies a l'expansió de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori